Advertising Fail Stories (Fuckup Nights) u Beogradu o neuspesima iz oglašivačke industrije

Događaj iz FuckUp Nights edicije posvećen različitim pričama i neuspesima iz advertajzing industrije održaće se u četvrtak 30. novembra od 18 časova u prostorijama beogradskog coworking prostora ICT Hub Playground.

Prisutni će imati priliku da čuju priče o ličnim i agencijskim neuspesima o kojima će govoriti Miša Lukić (CEO za Centralnu i Istočnu Evropu, Publicis One), Boris Marčetić (vlasnik i kreativni direktor Popular Communications), Bojan Joksimović (generalni direktor, O5 brand and design consultancy), Marija Lončar i Jelena Uzelac Vasić (kreativni direktor i direktor strategijskog razvoja, DNA Communications).

Fuckup nights u više od 250 gradova širom sveta

Četiri govornika će u svom izlaganju od nekoliko minuta bez ulepšavanja i filtera govoriti o teškoćama sa kojima su se u toku karijere suočavali, a nakon toga će uslediti pitanja publike.

Podsećanja radi, Fuckup Nights je globalni pokret u okviru kog se govori o neuspelim poslovnim poduhvatima, a postoji od 2012. godine u više od 250 gradova širom sveta. Ideja iza ovog projekta je da se društveno neodobravanje koje se povezuje sa pojmom neuspeha promeni, te je to ujedno i cilj agencije DNA Communications i Centra za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacije ICT Hub koji su inače organizatori događaja.

Više informacija o ovom događaju, ali i o rezervaciji karata možete pronaći na zvaničnom sajtu Fuckup Nights događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.