Jedinstveni NFT KK Crvena zvezda za sve verne navijače crveno-belih

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

NFT KK Crvena zvezda biće dostupan svim vernim navijačima crveno-belih

KK Crvena zvezda, adidas i Authena, omogućili su svojim navijačima da prvi u svetu sporta postanu vlasnici jedinstvenih NFT-ova povezanih sa originalnim dresovima kluba koji vole.

Crveno-beli postali su prvi košarkaški klub u Evropi i svetu koji će omogućiti navijačima da dođu do autentičnih, “figitalnih” dresova svojih omiljenih igrača. Naime, dresovi koji će igrači nositi počev od utakmice sa Panatinaikosom (13. oktobra) imaju svog “digitalnog blizanca” u vidu digitalne imovine, sada već dobro poznatog NFT-ja.

U pitanju je miks NFT dresa, dostupnog na specijalno dizajniranoj stranici, uz mnogobrojne dodatne sadržaje koje će obezbediti kreativni tim KK Crvena zvezda i fizičkog adidas dresa KKCZ, koje igrači nose na svim utakmicama Evrolige, a koje će nakon utakmice sa Barselonom igrači potpisati i pokloniti vlasnicima NFT digitalne kolekcije KK Crvena zvezda.

NFT-jevi će biti dostupni kao deo jedinstvene digitalne kolekcije KK Crvena zvezda.

Od prve Evroligaške utakmice u novoj sezoni, svi navijači crveno-belih i ljubitelji košarke, biće u prilici da kupe jedinstveni NFT KK Crvena zvezda i na osnovu njega postanu vlasnici autentičnog i originalnog fizičkog dresa, koji će u prvom delu sezone nositi košarkaši na utakmicama Evrolige, a koji će im biti uručeni tokom jedne od utakmica u januaru 2023. godine.

Originalni adidas dres Kluba, koji će imati svoju NFT verziju biće dostupan na platformi OpenSea, a svi zainteresovani moći će da ih kupe plaćanjem kripto valutom, što je već postalo potpuno legalan i legitiman način plaćanja širom sveta. Direktor marketinga košarkaškog kluba Crvene zvezde, Janko Stanković, ističe koliko je i u ovom segmentu važna podrška navijača:

Vernost navijača Crvene zvezde je dobro poznata i na globalnom nivou. Ovaj projekat ima za cilj da im se odužimo za podršku i vernost, ali i omogućimo nešto potpuno drugačije i novo. Već godinama se trudimo da naši navijači od kluba dobiju mnogo više od pukog osećaja pripadnosti.

Usavršavamo njihovo iskustvo u dvorani, ali i van nje. Sada želimo da iskoristimo sve prednosti Web3 tehnološke revolucije i pružimo našim navijačima dodatnu vrednost, dosad neviđenu u svetu sporta.

Veliku zahvalnost dugujemo kompaniji Authena, koja je prepoznala rad našeg kluba i odlučila da u ovo novo sportsko poglavlje krene sa našim klubom, a takođe se zahvaljujemo i našim partnerima iz adidasa, koji su prepoznali potencijal ideje i odlučili da nas podrže.

Svaki NFT će imati svoju identičnu NFT repliku u obliku autentičnog adidas dresa KK Crvena zvezda, a digitalni i fizički dres će biti povezani preko NFC taga prisutog na svakom pojedinačnom dresu. Ako se zna da će na aukciju biti objavljena samo 32 autentična dresa (za svakog igrača iz ekipe u dve boje), i ako se zna nivo potražnje za unikatnim NFT-jevima na digitalnim tržištima, jasno je da je vrednost Zvezdinih “figitalnih” dresova višestruka. Sem mogućnosti kasnije dalje prodaje, pobednici aukcije će dobiti i dodatne benefite.

Svi navijači crveno-belih i ljubitelji košarke, biće u prilici da kupe jedinstveni NFT KK Crvena zvezda i na osnovu njega postanu vlasnici autentičnog i originalnog fizičkog dresa.

Zagarantovana autentičnost “figitalnih” dresova

Nakon utakmice sa Barselonom (30.12.), kada će igrači poslednji put nositi dres sa NFC tagom, biće organizovan događaj tokom januara, kada će svaki igrač svečano uručiti dres vlasniku NFT-a, na dan utakmice sa Real Madridom.

Igrači će od prve evroligaške utakmice nositi dresove, gde će svaki serijski broj dresa biti isti onaj koji će biti digitalno upisan u svaki jedinstveni NFT. Vlasnik NFT-ja će biti 100% siguran da se radi baš o tom dresu, što će potvrditi i beskontaktno očitavanje NFC taga, koji se nalazi unutar samog dresa, čime će biti povezani dres fizički i njegov digitalni parnjak NFT.

Aukcija dresova će biti obavljena preko OpenSea.io, najpoznatije svetske platforme za trgovinu digitalnom imovinom, koja omogućuje da digitalno vlasništvo upisano u NFT-ju bude garant autentičnosti dresa, koji će biti isporučen u budućnosti. Tatjana Stojković, brand communication menadžer adidasa, ovim povodom istakla je:

Inovacije i nove tehnologije su sastavni deo strategije adidasa i zato nam je zadovoljstvo što smo deo ovog zanimljivog i kreativnog projekta. Sigurni smo da će interesovanje biti veliko, jer će ljubitelji košarke i Crvene zvezde moći da dobiju autentične dresove, kako u virtuelnom svetu, tako i fizički.

Kako bi potpuno osigurala jednostavnost i sigurnost aukcije i posedovanja “figitalnih” dresova za svoje navijače, KK Crvena zvezda je u projekat uključila Authenu, švajcarsku kompaniju i jednog od svetskih lidera verifikacije i autentifikacije fizičke imovine blockchain digitalnom tehnologijom. U svom zvaničnom saopštenju za medije, iz KK Crvena zvezda navode:

KK Crvena zvezda mts u mnogo čemu je predvodnik novih trendova u srpskoj košarci, na terenu i van njega. Zato je potpuno prirodno da crveno-beli budu prvi i u jednom novom trendu koji je sve popularniji u svetu, a uz veliku podršku svojih partnera.

Crvena zvezda i adidas nastaviće sa akcijama, te će navijači u narednim danima dobijati detaljno uputstvo vezano za učestvovanje u ovoj akciji, način kupovine, cenu, kao i spisak svih benefita na koji će vlasnici “figitalnih” dresova moći da računaju.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Novost

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Najava

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.