Jedinstveni NFT KK Crvena zvezda za sve verne navijače crveno-belih

NFT KK Crvena zvezda biće dostupan svim vernim navijačima crveno-belih

KK Crvena zvezda, adidas i Authena, omogućili su svojim navijačima da prvi u svetu sporta postanu vlasnici jedinstvenih NFT-ova povezanih sa originalnim dresovima kluba koji vole.

Crveno-beli postali su prvi košarkaški klub u Evropi i svetu koji će omogućiti navijačima da dođu do autentičnih, “figitalnih” dresova svojih omiljenih igrača. Naime, dresovi koji će igrači nositi počev od utakmice sa Panatinaikosom (13. oktobra) imaju svog “digitalnog blizanca” u vidu digitalne imovine, sada već dobro poznatog NFT-ja.

U pitanju je miks NFT dresa, dostupnog na specijalno dizajniranoj stranici, uz mnogobrojne dodatne sadržaje koje će obezbediti kreativni tim KK Crvena zvezda i fizičkog adidas dresa KKCZ, koje igrači nose na svim utakmicama Evrolige, a koje će nakon utakmice sa Barselonom igrači potpisati i pokloniti vlasnicima NFT digitalne kolekcije KK Crvena zvezda.

NFT-jevi će biti dostupni kao deo jedinstvene digitalne kolekcije KK Crvena zvezda.

Od prve Evroligaške utakmice u novoj sezoni, svi navijači crveno-belih i ljubitelji košarke, biće u prilici da kupe jedinstveni NFT KK Crvena zvezda i na osnovu njega postanu vlasnici autentičnog i originalnog fizičkog dresa, koji će u prvom delu sezone nositi košarkaši na utakmicama Evrolige, a koji će im biti uručeni tokom jedne od utakmica u januaru 2023. godine.

Originalni adidas dres Kluba, koji će imati svoju NFT verziju biće dostupan na platformi OpenSea, a svi zainteresovani moći će da ih kupe plaćanjem kripto valutom, što je već postalo potpuno legalan i legitiman način plaćanja širom sveta. Direktor marketinga košarkaškog kluba Crvene zvezde, Janko Stanković, ističe koliko je i u ovom segmentu važna podrška navijača:

Vernost navijača Crvene zvezde je dobro poznata i na globalnom nivou. Ovaj projekat ima za cilj da im se odužimo za podršku i vernost, ali i omogućimo nešto potpuno drugačije i novo. Već godinama se trudimo da naši navijači od kluba dobiju mnogo više od pukog osećaja pripadnosti.

Usavršavamo njihovo iskustvo u dvorani, ali i van nje. Sada želimo da iskoristimo sve prednosti Web3 tehnološke revolucije i pružimo našim navijačima dodatnu vrednost, dosad neviđenu u svetu sporta.

Veliku zahvalnost dugujemo kompaniji Authena, koja je prepoznala rad našeg kluba i odlučila da u ovo novo sportsko poglavlje krene sa našim klubom, a takođe se zahvaljujemo i našim partnerima iz adidasa, koji su prepoznali potencijal ideje i odlučili da nas podrže.

Svaki NFT će imati svoju identičnu NFT repliku u obliku autentičnog adidas dresa KK Crvena zvezda, a digitalni i fizički dres će biti povezani preko NFC taga prisutog na svakom pojedinačnom dresu. Ako se zna da će na aukciju biti objavljena samo 32 autentična dresa (za svakog igrača iz ekipe u dve boje), i ako se zna nivo potražnje za unikatnim NFT-jevima na digitalnim tržištima, jasno je da je vrednost Zvezdinih “figitalnih” dresova višestruka. Sem mogućnosti kasnije dalje prodaje, pobednici aukcije će dobiti i dodatne benefite.

Svi navijači crveno-belih i ljubitelji košarke, biće u prilici da kupe jedinstveni NFT KK Crvena zvezda i na osnovu njega postanu vlasnici autentičnog i originalnog fizičkog dresa.

Zagarantovana autentičnost “figitalnih” dresova

Nakon utakmice sa Barselonom (30.12.), kada će igrači poslednji put nositi dres sa NFC tagom, biće organizovan događaj tokom januara, kada će svaki igrač svečano uručiti dres vlasniku NFT-a, na dan utakmice sa Real Madridom.

Igrači će od prve evroligaške utakmice nositi dresove, gde će svaki serijski broj dresa biti isti onaj koji će biti digitalno upisan u svaki jedinstveni NFT. Vlasnik NFT-ja će biti 100% siguran da se radi baš o tom dresu, što će potvrditi i beskontaktno očitavanje NFC taga, koji se nalazi unutar samog dresa, čime će biti povezani dres fizički i njegov digitalni parnjak NFT.

Aukcija dresova će biti obavljena preko OpenSea.io, najpoznatije svetske platforme za trgovinu digitalnom imovinom, koja omogućuje da digitalno vlasništvo upisano u NFT-ju bude garant autentičnosti dresa, koji će biti isporučen u budućnosti. Tatjana Stojković, brand communication menadžer adidasa, ovim povodom istakla je:

Inovacije i nove tehnologije su sastavni deo strategije adidasa i zato nam je zadovoljstvo što smo deo ovog zanimljivog i kreativnog projekta. Sigurni smo da će interesovanje biti veliko, jer će ljubitelji košarke i Crvene zvezde moći da dobiju autentične dresove, kako u virtuelnom svetu, tako i fizički.

Kako bi potpuno osigurala jednostavnost i sigurnost aukcije i posedovanja “figitalnih” dresova za svoje navijače, KK Crvena zvezda je u projekat uključila Authenu, švajcarsku kompaniju i jednog od svetskih lidera verifikacije i autentifikacije fizičke imovine blockchain digitalnom tehnologijom. U svom zvaničnom saopštenju za medije, iz KK Crvena zvezda navode:

KK Crvena zvezda mts u mnogo čemu je predvodnik novih trendova u srpskoj košarci, na terenu i van njega. Zato je potpuno prirodno da crveno-beli budu prvi i u jednom novom trendu koji je sve popularniji u svetu, a uz veliku podršku svojih partnera.

Crvena zvezda i adidas nastaviće sa akcijama, te će navijači u narednim danima dobijati detaljno uputstvo vezano za učestvovanje u ovoj akciji, način kupovine, cenu, kao i spisak svih benefita na koji će vlasnici “figitalnih” dresova moći da računaju.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Karijere

Katarina Anđelković: Veći broj žena na čelnim pozicijama u IT kompanijama – to bih volela da vidim

Povodom međunarodnog dana žena, donosimo vam specijal inspirativnih priča dama koje svojim radom svakodnevno doprinose razvoju domaće IT industrije.

Startapi i poslovanje

ICT Hub otvorio nove prostorije u Beogradu – 520m2 za 90 ljudi

Redakcija Netokracije imala je ekskluzivnu priliku da poseti novootvorene kancelarije ICT Hub-a u Beogradu koje se nalaze na Trgu Nikole Pašića. Ovo je drugi veliki coworking prostor ICT Hub-a pored kancelarija u ulici kralja Milana, koja nastavlja da radi normalnim tokom.

Startapi i poslovanje

Srpski Hyperfacade pomoću veštačke inteligencije projektuje fasade širom Evrope

Startap iz Pančeva nudi digitalizovana rešenja koja olakšavaju proces fasadnog inženjeringa, spajajući građevinsku i tehnološku industriju. O Hyperfacade startapu i misiji kojom je vođen, razgovarali smo sa osnivačem Nenadom Simićem.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Kako je Jovan Simić pokrenuo FK Miljakovac?

Gost 135. epizode Office Talks podkasta bio je Jovan Simić, čovek koji živi za sport, konkretno fudbal. Ta strast ga je vodila od humanitarnih sportskih akcija, preko PR pozicije u FK Voždovcu i Olimpijskom komitetu, pa sve do pokretanja svog fudbalskog kluba Miljakovac.

Analiza

Kako obračunati ‘ekstra porez’ za 2022. godinu i na koga se on primenjuje?

U tekstu koji sledi, donosimo vam odgovore na sva pitanja koja imate u vezi sa godišnjim porezom na dohodak građana, te vašim obavezama prilikom oporezivanja.

Novost

Pet razloga zbog kojih ćete želeti da koristite mobilnu aplikaciju UniCredit Banke

Mobilna aplikacija UniCredit Banke Srbija ocenjena je od strane svojih korisnika najvišim ocenama na tržištu, u onlajn prodavnicama App Store i Google Play, u kategoriji mobilne bankarske aplikacije.

Karijere

Koja su prava radnika u slučaju otkaza i gde kompanije najčešće greše?

Poslednjih nekoliko nedelja u IT zajednici sve češće slušamo o otkazima i zamrzavanju zapošljavanja. To nas je nateralo da se zapitamo kako su u Srbiji regulisani otkazi usled smanjenja obima posla, te koja prava radnici mogu da ostvare ukoliko ostanu bez posla?

Internet marketing

DigiTalk u Zrenjaninu i ovog aprila o razvoju digitalne ekonomije u Srbiji

Digitalk, organizacija koju čine Vladimir Kovač, Ivan Minić i Vitomir Ognjanović, najavljuje dva vezana događaja u aprilu posvećena digitalnoj ekonomiji u Srbiji: Digitalk e-Commerce Days i Digitalk Konferenciju 2023. 

Upoznajte poslodavce

ABBYY razvojni centar u Srbiji zapošljava domaće inženjere, ali i netehničke kadrove

Multinacionalna kompanija ABBYY, koja razvija inteligentna rešenja za obradu dokumentacije, planira da do 2023. godine udvostruči broj domaćih stručnjaka s ciljem širenja poslovanja i stvaranja snažne tehnološke zajednice u Srbiji.