'Call of Duty' i 'Candy Crash Saga' od sada pod istim krovom

‘Call of Duty’ i ‘Candy Crash Saga’ od sada pod istim krovom

Možda zvuči nelogično, ali ipak se desilo. Activision Blizzard, inače izdavač poznate igračke franšize Call of Duty, kupio je za 5,9 milijardi dolara kompaniju ‘King Digital Entertainment’ iz koje je izašla jedna od najpopularnijih igara na društvenim mrežama i pametnim telefonima - Candy Crash Saga.

Activision

CEO ove kompanije Riccardo Zacconi, kaže da je KDE napravio jednu od najvećih mreža igrača na Facebooku, kao i na mobilnim uređajima. Sa druge strane, ova kompanija mogla se pohvaliti i sa činjenicom da su njene igre zabeležile čak 474 miliona aktivnih korisnika i to u trećem kvartalu tekuće godine.

Ove brojke svakako nisu ostale neprimećene – štaviše, predstavljale su znak za čelnike Activision Blizzarda koji su sada i zvanično “odrešili kesu” i isplatili gotovo 6 milijardu dolara za kupovinu King Digital Entertainment studija. Podsećanja radi, Activision je svoju zajedničku saradnju sa Blizzardom započeo još 2008. godine, a u svom vlasništvu poseduje naslove neke od najpopularnijih igara kao što su Call of Duty, World of Warcraft, Destiny i StarCraft.

Mobilni sektor itekako profitabilan

Kako piše The Verge, King Digital Entertainment neće moći večno da živi od jednog uspeha, te je kompanija vremenom počela sve manje da se oslanja na Candy Crash seriju, koja još od lansiranja 2012. godine pravi trećinu ukupnog profita ove kompanije.

Kada je reč o Activision Blizzardu, pomenuta “kupovina” automatski će im obezbediti pristup velikom tržištu mobilnog gejminga, te će ova kompanija zakoračiti na njima potpuno novo polje – kreirajući i upravljajući sadržajem za vertikalu koja se daleko razlikuje od video konzola i PC gejminga.

Akvizicija KDE-a će Activisionu svakako omogućiti da dosegne do čak pola milijarde korisnika u 196 zemalja sveta zahvaljujući mobilnom sektoru, u kome su prethodno ostvarivali samo 5 posto od ukupnog novčanog prihoda.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.