Otvorene prijave za AcademIAA – za buduće digitalce dva kruga selekcije

Edukativni projekat AcademIAA održaće se od 7. septembra do 14. decembra, a prijave za ovaj program već su otvorene.

Treću godinu zaredom na projektu koji organizuje srpski ogranak IAA svakog petka i subote oko 35 polaznika slušaće predavanja i učestvovaće u radionicama koje će voditi domaći marketinški stručnjaci.

Pored kvalitetnih predavača, kako se u saopštenju navodi, cilj IAA je da dođe i do kvalitetnih polaznika i to je razlog zbog kojeg se organizuju dva kruga selekcije – slanje CV-a i motivacionog pisma, a zatim i testiranje kandidata.

Prijavite se na vreme

Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbian Chapter, kaže da su se u toku prošle godine trudila da proces selekcije što je više moguće standardizuju i na taj način optimizuju izbor polaznika, međutiv ove godine nastojali su da taj proces promene:

Odlučili smo da AcademIAA-u oplemenimo još jednim modulom – modulom Inovacija, koji fokus stavlja na uticaj tehnologije na marketinšku industriju, a struka je podržala naše nastojanje da kroz ovakav vid edukacije mladih kolega oblikujemo buduće lidere u poslu.

Više o samom projektu zainteresovani mogu pronaći na zvaničnom sajtu, a na istu adresu mogu poslati i prijave.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.