Edukativni projekat AcademIAA održaće se od 7. septembra do 14. decembra, a prijave za ovaj program već su otvorene.
Treću godinu zaredom na projektu koji organizuje srpski ogranak IAA svakog petka i subote oko 35 polaznika slušaće predavanja i učestvovaće u radionicama koje će voditi domaći marketinški stručnjaci.
Pored kvalitetnih predavača, kako se u saopštenju navodi, cilj IAA je da dođe i do kvalitetnih polaznika i to je razlog zbog kojeg se organizuju dva kruga selekcije – slanje CV-a i motivacionog pisma, a zatim i testiranje kandidata.
Prijavite se na vreme
Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbian Chapter, kaže da su se u toku prošle godine trudila da proces selekcije što je više moguće standardizuju i na taj način optimizuju izbor polaznika, međutiv ove godine nastojali su da taj proces promene:
Odlučili smo da AcademIAA-u oplemenimo još jednim modulom – modulom Inovacija, koji fokus stavlja na uticaj tehnologije na marketinšku industriju, a struka je podržala naše nastojanje da kroz ovakav vid edukacije mladih kolega oblikujemo buduće lidere u poslu.
Više o samom projektu zainteresovani mogu pronaći na zvaničnom sajtu, a na istu adresu mogu poslati i prijave.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!