A1 Srbija lansirao Program partnerstva - otvoren poziv startapima za skaliranje proizvoda

A1 Srbija lansirao Program partnerstva – otvoren poziv startapima za skaliranje proizvoda

A1 Srbija predstavio je A1 Program partnerstva u cilju podizanja digitalnog iskustva svojih biznis korisnika na još viši nivo uz pomoć rešenja startapa i mladih tehnoloških firmi u fazi rasta.

Važno je napomenuti da je A1 Program partnerstva usmeren na saradnju sa mladim kompanijama koje imaju potencijal da pruže inovativna, tehnološka rešenja proizvoda i usluga na tržištu. Na ovaj način oni će pomoći i A1 korisnicima da se uspešno prilagode digitalnom dobu i unaprede efikasnost svog poslovanja.

Pored opšteg poziva koji će stalno biti aktivan, kreiran je poseban tematski poziv namenjen svim firmama koje su usmerene ka tehnološkim inovacijama u oblasti B2B/B2B2C rešenja i koji pruža mogućnost plasiranja digitalnih proizvoda na tržište. Kroz ovaj program partnerstva kompanija A1 Srbija otvara vrata za saradnju sa startap zajednicom.

Odabrane kompanije imaće mogućnost da brže dođu do većeg broja korisnika, mentorstvo A1 eksperata različitih profila, korišćenje infrastrukture i pristup poslovnim partnerima i drugim tržištima A1 Grupe. Pomenuta kompanija traga za potencijalnim partnerstvima u različitim oblastima tehnoloških inovacija, kao što su: sajber bezbednost, finansijska tehnologija, ESG, poslovna analitika, marketing i prodaja proizvoda na tržištu.

O tome kako će A1 Program partnerstva koji je podržala Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) podići digitalno iskustvo korisnika na još viši nivo, uz pomoć rešenja startapa i mladih tehnoloških firmi, u intervjuu koji sledi otkriva nam Đorđe Vuksanović, Senior direktor za transformaciju A1 Srbija i A1 Slovenija.

Đorđe, nedavno ste objavili otvoreni tematski poziv za prijavu zainteresovanih startapa i tehnoloških kompanija. Šta je osnovna ideja i ko može da se prijavi?

Đorđe: U doba ubrzane digitalizacije, prepoznajemo koliko je važno da stalno unapređujemo našu ponudu i ispunimo sve veće zahteve poslovnih korisnika. U ovom trenutku, oni se suočavaju sa različitim izazovima u unapređenju svog digitalnog poslovanja, a mi u A1 težimo da im pomognemo da ih prevaziđu i ostvare napredak.

Zato smo u potrazi za partnerima koji su spremni da nam pruže inovativan B2B ili B2C digitalni proizvod, kroz  Software as a Service poslovni model i na taj način pomognu našim biznis korisnicima da se uspešno prilagode digitalnom dobu i unaprede efikasnost svog poslovanja. Želimo da uspostavimo održiva partnerstva sa startapima i mladim tehnološkim firmama, doprinoseći tako bržem rastu kroz inovacije.

Kome je Program namenjen i koje krajnje benefite može da donese za firme koje se prijave i budu odabrane?

Đorđe: Program je namenjen startapima u seed fazi ili fazi rasta, kao i drugim tehnološkim kompanijama iz oblasti finansija, analitike, održivog razvoja te prodaje i marketinga. Od nas dobijaju podršku kroz pristup mreži od 2,4 miliona korisnika, mentorstvo stručnjaka iz različitih oblasti, korišćenje A1 infrastrukture i pristup poslovnim partnerima na svim tržištima A1 Grupe. Važno je da proizvod ima prve korisnike i da je spreman za dalji rast.

Suština programa je da želimo win win situaciju. Startapi imaju odlične ideje, ali im je potrebna pomoć u skaliranju. Želimo da ponudimo mnoštvo dobrih stvari koje imamo na raspolaganju, a one uključuju veliku bazu korisnika, kvalitetnu  prodajnu infrastrukturu, eksperte iz različitih domena, itd.

Koje oblasti tehnoloških inovacija su u fokusu?

Đorđe: Tražimo partnerstva u oblastima sajber bezbednosti, finansijske tehnologije, ESG, poslovne analitike, healthtech-a, marketinga i prodaje proizvoda na tržištu. Na ovaj način, omogućavamo široku paletu mogućnosti i raznovrsne prilike za saradnju sa startapima različitih ekspertiza.

Kako je i sa kojom idejom nastao A1 Program partnerstva?

Đorđe: Često kompanije žive u svom mehuru misleći da se inovacije rađaju samo u okviru njihove korporacije, da niko sem njih ne zna najbolje šta je to što korisnicima treba. Pre nekoliko godina mi smo se najpre posvetili ljudima unutar kompanije kako bismo uticali na mindset zaposlenih – kako se dolazi do inovacija, kako se definišu hipotezere, kreira MPV i testiraju prototipi, odnosno kako pivotiramo između nekih potencijalnih rešenja i ideja.

To je bio dug interni proces koji je uključio i tri interna challenge-a što je dovelo do toga da je veliki broj koleginica i kolega iz A1  prošao je kroz različite nivoe edukacije, spremni da nova znanja koriste u svakodnevnom radu.

Svesni smo sa druge strane da inovacije mnogo više postoje van korporacija i da ukoliko želimo da se menjamo i napredujemo moramo da se povežemo sa spoljnim svetom na najbolji mogući način. A1 Program partnerstva rezultat je ambicije da podržimo inovativne tehnološke kompanije, a ujedno i osnažimo digitalno iskustvo naših korisnika kroz rešenja i usluge koje će im doneti vrednost.

Koliko je ovakav program poslovne i razvojne podrške važan ne samo za A1, već i za domaći tech ekosistem?

Đorđe: Program partnerstva doprinosi jačanju domaćeg tech ekosistema kroz stvaranje održivih poslovnih veza između etablirane kompanije i mladih inovatora. Rekao bih da je na neki način ovo nastavak naših stremljenja u tom pravcu, budući da od 2019. godine radimo na besplatnoj platformi za preduzetnike Naša mreža. Ona je izrasla u svojevrstan informativni i edukativni portal pomoću koga pomažemo biznisima na putu ka uspehu i dobrom poslovnom rezultatu. Uspeti u biznisu nije lako i često je potrebno nešto više od znanja i truda.

Naš Program partnerstva je dobra prilika za tehnološke kompanije i startape, jer im pruža priliku za ubrzan rast i pristup resursima A1, dok nama donosi diversifikaciju i unapređenje ponude. Želimo da kreiramo pozitivan ekosistem koji će svima pomoći da budemo bolji i da proizvedemo sinergijski efekat koji do sada nije postojao. Dodatno, veoma nam je značajno da od startapa čujemo njihov feedback i zajedno gradimo Program nadalje, jer smo tek na početku.


Rok za prijavu je otvoren do 20. oktobra, kada počinje proces selekcije i evaluacije. Dodatne informacije o A1 Programu partnerstva možete pronaći na A1partnering.rs.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Posetili smo promociju pet srpskih startapa u Cirihu

Ovim povodom, osnivači pet domaćih startapa pitch-ovali su svoje ideje pred investitorima, a Lav Odrović imenovan je za počasnog predstavnika Privredne komore Srbije u Švajcarskoj.

Startapi i poslovanje

Hipokratija: Izaberi lekara uz preko 6.000 recenzija pacijenata iz Srbije

Na platformi Hipokratija, pacijenti ostavljaju iskrene recenzije o medicinskim uslugama širom Srbije kako bi pomogli drugim ljudima u odabiru pravog lekara.

Office Talks Podcast

Više rada a manje povišica za programere

U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o stanju na IT tržištu koje je i dalje uzdrmano otkazima i smanjenom broju zapošljavanja stručnih kadrova.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Hipokratija: Izaberi lekara uz preko 6.000 recenzija pacijenata iz Srbije

Na platformi Hipokratija, pacijenti ostavljaju iskrene recenzije o medicinskim uslugama širom Srbije kako bi pomogli drugim ljudima u odabiru pravog lekara.

Office Talks Podcast

Više rada a manje povišica za programere

U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o stanju na IT tržištu koje je i dalje uzdrmano otkazima i smanjenom broju zapošljavanja stručnih kadrova.

Digitalni mediji

Social Serbia 2024: Ljudi u Srbiji se plaše AI alata i manje veruju influenserima!

Kakvo je stanje u digitalu, koje platforme koristimo, kome verujemo i šta se u navikama korisnika promenilo u poslednjih godinu dana – pitanja su na koja odgovara upravo objavljeno istraživanje Social Serbia 2024.

Karijere

Na koji ćeš faks? Poseti Metaverse sajam obrazovanja koji je okupio 128.000 studenata

Predstavljamo vam virtuelni 3D sajam obrazovanja zasnovan na Metaverse tehnologiji, koji mladima u Srbiji i regionu značajno olakšava potragu za idealnim izborom fakulteta i budućim zaposlenjem!

Karijere

Otvoren Mejkers lab konkurs: 25.000 učenika imaće pristup učionicama budućnosti!

Grupa za obrazovanje koju čine Nordeus Fondacija, Centar za promociju nauke, Dostignuća mladih u Srbiji i Inicijativa Digitalna Srbija, otvorila je konkurs za pokretanje Mejkers lab učionica u srednjim školama širom Srbije.

Karijere

Kako je kompanija ASEE uz Miloša Ljevaju stvorila jak tim za cyber bezbednost

Ovo je inspirativna priča o Milošu Ljevaji, superheroju u poslovnom i privatnom životu. Igra za "plavi", odbrambeni tim. Počeo je da radi kao priznati IT stručnjak u ASEE Grupi na strateškom razvoju u oblasti sajber bezbednosti još 2010. godine, ali njegova avantura se nije tu zaustavila.