Digitalna transformacija tema naredne Webiz edukacije na Zlatiboru početkom juna

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Webiz edukacije sada već tradicionalno imaju svoje konkretne teme, a nakon priče o digitalnom marketingu u Subotici i e-commerce poslovanju u Zrenjaninu, predstojeća Webiz edukacija na Zlatiboru (od 8. – 10. juna u hotelu Palisad) baviće se digitalnom transformacijom.

Nijedna delatnost danas ne može da izbegne digitalizaciju poslovanja, ukoliko želi da nastavi da se takmiči na sve konkurentnijem tržištu. Mnogi su, zahvaljujući tehnologiji, već unapredili svoje poslovanje, dok oni kojima ovaj proces tek predstoji najčešće muče odgovori na pitanja kako i gde početi. 

Učesnici Webiz edukacije imaće široki uvid u ključne aspekte ovog procesa, a među učesnicima prvenstveno se očekuju menadžeri i vlasnici malih i srednjih preduzeća čije su poslovne jedinice ili čitava firma već u procesu digitalne transformacije, oni koji tek ulaze u to i oni koji se pripremaju za taj korak. Tradicionalni biznisi na Zlatiboru će naučiti da iskoriste potencijal informacionih tehnologija da unaprede svoje poslovanje, bilo kroz razvoj novih procesa, proizvoda, usluga ili korisničkog iskustva.

Povodom predstojeće edukacije, oglasio se i direktor Webiza, Vladimir Kovač, koji je tom prilikom istakao:

Pvog dana edukacije imaćemo četiri keynote predavača koji će predočiti na koji način proceniti kada je pravo vreme za transformaciju, u kom segmentu, na koji način i kako da svoju viziju pretvorite u strateške ciljeve. Drugi dan je možda i najdinamičniji jer će nam renomirani digitalni lideri kroz tri modula i jedan panel predstaviti apsolutno sve neophodne korake.

Među predavačima na predstojećoj Webiz edukaciji naći će se prof. dr Goran Pitić, predsednik Upravnog odbora Societe Generale Srbija, zatim Vladimir Tošić Senior Digital Manager za Centralnu i Istočnu Evropu u The Coca-Cola Company, Marko Marjanović Digital Architect u Microsoftu, Petar Kovačević iz IBM-a, Milan Simić, CIO u Telekom Srbija, Đorđe Filipović osnivač 30Hills i drugi.

Cene kotizacija već određene, spremne i pogodnosti za grupne prijave

Inače, treći dan Webiz edukacije zamišljen je kao svojevrsni case study show tokom kojeg će biti predstavljeno 6-8 inovativnih rešenja gde su u tradicionalnim industrijama i zanatima primenjena inovativna i visokotehnološka rešenja, odnosno kako su se tradicionalni biznisi „digitalno transformisali“. Ideja je da se svaki case predstavi u 30 minuta uz prezentaciju koja publici može omogućiti neke praktične zaključke i savete. Takođe, pored predavanja, planirane su i radionice o Agile i promenama uslovljenim digitalnim procesima, kao i još par radionica iznenađenja. 

Direktor Webiza Vladimir Kovač najavljuje i ove godine bogat program edukacije koja će se održati tradicionalno u hotelu Palisad.

„O networkingu na našim događajima, biću neskroman, sada je već suvišno pričati. Webiz edukacije tradicinalno su postale mesto na kojima se kroz zajedničko učenje i neposredno druženje ostvaruju nova i učvršćuju stara poznanstva među ljudima iz struke. Zlatibor je sam po sebi privlačna destinacija, hotel Palisad važi za jedan od namodernijih u Srbiji, a Webiz tim vam obećava da ćete iz ovog junskog vikenda dobiti maksimum kako znanja, tako i dobrog provoda“, istakao je Kovač.

Posebno treba napomenuti da će nakon Webiza svi učesnici dobiti i brošuru sa kontaktima drugih učesnika edukacije na Zlatiboru, koja s obzirom na profil publike ima naročitu poslovnu vrednost. Na sajtu Webiza možete se informisati o ceni kotizacije, ali i posebnim pogodnostima za ekipno prijavljivanje učesnika iz iste firme.