Zlatiborski Webiz o digitalizaciji proizvoda i procesa – za male i velike kompanije

Webiz edukacije sada već tradicionalno imaju svoje konkretne teme, a nakon priče o digitalnom marketingu u Subotici i e-commerce poslovanju u Zrenjaninu, predstojeća Webiz edukacija na Zlatiboru (od 8. - 10. juna u hotelu Palisad) baviće se temom digitalizacije poslovanja - kako malih i srednjih preduzeća, tako i velikih organizacija.

Nijedna delatnost danas ne može da izbegne digitalizaciju poslovanja, ukoliko želi da nastavi da se takmiči na sve konkurentnijem tržištu. Mnogi su zahvaljujući tehnologiji već unapredili svoje poslovanje, dok organizacije kojima ovaj proces tek predstoji najčešće muče odgovori na pitanja – kako i gde početi. 

Posetioci Webiz edukacije na Zlatiboru tako će dobiti širok uvid u ključne aspekte ovog procesa, a među učesnicima prvenstveno se očekuju menadžeri i vlasnici malih i srednjih preduzeća čije su poslovne jedinice ili kompletna organizacija već u procesu digitalne transformacije, oni koji tek ulaze u to i oni koji se pripremaju za taj korak. Tradicionalni biznisi na Zlatiboru će naučiti da iskoriste potencijal informacionih tehnologija da unaprede svoje poslovanje, bilo kroz razvoj novih procesa, proizvoda, usluga ili korisničkog iskustva.

Povodom predstojeće edukacije, oglasio se i direktor Webiza, Vladimir Kovač koji je u razgovoru za Netokraciju objasnio o čemu će se govoriti na Zlatiboru:

Kroz Webiz edukacije se tokom proteklih godina bavimo temama koje su vezane za digitalne i informacione tehnologije i njihovu primenu u biznisu. Naši događaji su mahom bili fokusirani na to da znanje i iskustvo većih podelimo sa SMB sektorom, koji bi trebao da bude stub oslonca naše privrede.

Suština je vrlo jednostavna: tehnologija i inovacije nam danas omogućavaju da unapredimo procese u kompanijama, redefinišemo proizvode i korisničko iskustvo, ali i da promenimo organizacione kulture u firmama. Smatramo da je izuzetno važno privrednicima iz sektora malih i srednjih preduzeća detaljno, ali prizemno objasniti koji sve to procesi i aktivnosti čine digitalnu transformaciju, te da je ta transformacija primenjiva u svim privrednim granama.

Među predavačima naći će se predstavnici velikih kompanija, ali i malih i srednjih preduzeća koji će sa učesnicima podeliti svoja iskustva i znanje.

Među predavačima na predstojećoj Webiz edukaciji naći će se prof. dr Goran Pitić, predsednik Upravnog odbora Societe Generale Srbija, zatim Vladimir Tošić Senior Digital Manager za Centralnu i Istočnu Evropu u The Coca-Cola Company, Marko Marjanović Digital Architect u Microsoftu, Petar Kovačević iz IBM-a, Milan Simić, CIO u Telekom Srbija, Đorđe Filipović osnivač 30Hills i drugi.

Cene kotizacija 20.000 dinara – posebne pogodnosti za grupne prijave

Inače, treći dan Webiz edukacije zamišljen je kao svojevrsni case study show tokom kojeg će biti predstavljeno 6-8 inovativnih rešenja gde su u tradicionalnim industrijama i zanatima primenjena inovativna i visokotehnološka rešenja, odnosno kako su se tradicionalni biznisi „digitalno transformisali“. Ideja je da se svaki case predstavi u 30 minuta uz prezentaciju koja publici može omogućiti neke praktične zaključke i savete. Takođe, pored predavanja, planirane su i radionice o Agile i promenama uslovljenim digitalnim procesima, kao i još par radionica iznenađenja. 

Direktor Webiza Vladimir Kovač najavljuje i ove godine bogat program edukacije koja će se održati tradicionalno u hotelu Palisad.

„O networkingu na našim događajima, biću neskroman, sada je već suvišno pričati. Webiz edukacije tradicionalno su postale mesto na kojima se kroz zajedničko učenje i neposredno druženje ostvaruju nova i učvršćuju stara poznanstva među ljudima iz struke. Zlatibor je sam po sebi privlačna destinacija, hotel Palisad važi za jedan od najmodernijih u Srbiji, a Webiz tim vam obećava da ćete iz ovog junskog vikenda dobiti maksimum kako znanja, tako i dobrog provoda“, istakao je Kovač.

Posebno treba napomenuti da će nakon Webiza svi učesnici dobiti i brošuru sa kontaktima drugih učesnika edukacije na Zlatiboru, koja s obzirom na profil publike ima naročitu poslovnu vrednost. Na sajtu Webiza možete se prijaviti za predstojeću edukaciju po ceni od 20.000 dinara, uz posebnu mogućnost za grupno prijavljivanje učesnika iz iste kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.