10. Webiz u Suboticu stiže kao profilisan događaj – posvećen marketarima i digitalcima

Deseto izdanje Webiz Edukacije održaće se u Subotici od 17. do 19. novembra. Iz organizacije najavljuju zanimljiv program - ovoga puta usmeren ka potrebama marketara i digitalaca koji će tokom trodnevne edukacije imati priliku da čuju dvadesetak predavača i panelista među kojima su kreativni direktori, marketing i dizajn stručnjaci i predstavnici vodećih brendova.

Velika seoba digitalaca, preduzetnika i kreativaca i ove jeseni odigraće se u subotičkom hotelu Galleria, koji će od 17. do 19. novembra ugostiti deseto izdanje Webiz Edukacije. Program edukativnog događaja ovoga puta usmeren je ka marketinškim i digitalnim potrebama posetilaca – vlasnika malih i srednjih preduzeća, zaposlenih u digitalnom sektoru i frilensera, koji će tokom trodnevne konferencije imati priliku da unaprede svoje veštine i povežu se sa predavačima.

U razgovoru sa Netokracijom, direktor Webiza, Vladimir Kovač, najavio je predstojeću Edukaciju osvrnuvši se na činjenicu da naredni Webiz događaj stiže nakon sjajnog druženja na prvoj Webiz Networking večeri održanoj u Beogradu:

Vraćamo se starom konceptu Webiz događaja koji su primarno fokusirani na edukaciju. Iako uvek to kažemo, a uvek to i mislimo, ponovićemo i sada – program edukacije je zaista nikada bolji! Okupili smo majstore svojih zanata, kreativne direktore, stručnjake iz oblasti komunikacija, istraživanja tržišta, društvenih mreža, dizajna, screenage ikone i predstavnike vodećih brendova koji će pokušati da zadovolje radoznalost i želju za znanjem kod naših posetilaca.

Kovač ističe kako posetioce ovogodišnje Webiz Edukacije u Subotici očekuje čak 10 jedinstvenih modula – osmišljenih tako da učesnicima omoguće bolji uvid u izazove i trendove koji će oblikovati narednu poslovnu godinu, kao i da im pruže konkretne alate i veštine koje im mogu pomoći da još efikasnije digitalizuju svoje poslovanje.

Webiz
Deseto izdanje Webiz Edukacije fokusiraće se na probleme i izazove u domenu brendinga i digitalnog marketinga, poručuju iz organizacije.

Kada su predavači u pitanju, iz organizacije najavljuju pravu digitalnu ligu izuzetnih dama i džentlmenta među kojima su: Igor Arih (stručnjak za komunikacije), Slavoljub Stanković (Merkator S), Žarko Veljković (kreativni direktor McCann Skopje, McCann Sarajevo i McCann Tirana), Slavimir Stojanović Futro (dizajner), Milan Inić (Yasserstain), Sanja Lalević Cvetković (Direct Media), Sara Jovanović (screenage influenserka), Nebojša Krivokuša (Communis DDB), Igor Savić (Havas), Andrej Gamser (Executive Group) i mnogi drugi.

Prvi DIMAQ sertifikovan događaj u Srbiji

Kako svaku Webiz Edukaciju, pored zvaničnog dela programa, prati i nezvaničan deo – Vladimir za Netokraciju kaže da se interakcija sa predavačima i ovoga puta ne završava na kraju predavanja. U okviru događaja održaće se i tradicionalan networking deo gde će učesnici međusobno moći da se upoznaju i povežu, u prijatnoj atmosferi uz nezaobilazne vojvođanske specijalitete.

Poseban novitet za deseto izdanje Webiz Edukacije predstavlja i činjenica da je ovo prvi događaj akreditovan po DIMAQ standardu – programu sertifikacije koji u Srbiji sprovodi IAB Serbia. Šta to tačno znači? Ukoliko ste među polaznicima DIMAQ edukacije i programa sertifikacije, učestvovanje na Webiz Edukaciji donosi vam dodatne poene koje sakupljate u roku od dve godine, a sa dovoljnim brojem bodova vaš sertifikat automatski se obnavlja. Aleksandar Petković, izvršni direktor IAB Serbia, prokomentarisao je saradnju Webiza i DIMAQ programa:

Potražnja za specijalizovanim stručnim kadrom nikada nije bila veća, dok je poznavanje digitalnog marketinga postalo obavezno za sve pozicije u marketingu i menadžmentu. Prepoznali smo konferenciju Webiz kao partnera i sa ponosom najavljujemo buduću saradnju i njih kao DIMAQ Accredited događaj. DIMAQ – Digital Marketing Qualification je međunarodno priznat program standardizacije i sertifikacije stručnosti u oblasti digitalnog marketinga. Pored popusta koji smo obezbedili za učesnike Webiza, imaće priliku da sakupe svoje prve poene u procesu DIMAQ resertifikacije.

Za kraj, Kovač otkriva za Netokraciju da su kotizacije za Webiz Edukaciju već uveliko puštene u prodaju, po ceni od 20.000 dinara sa PDV-om i obuhvataju: trodnevni program predavanja, poklon paket, kafe pauze, networking ručak i večeru, prezentacije sa svih predavanja i sertifikat o odslušanom programu. Više informacija o događaju, predavačima i programu, dostupno je na zvaničnom sajtu Webiz Edukacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Zapošljavanje nedovoljno kvalifikovanog kadra u IT-ju – bahatost ili potreba?

Kada govorimo o IT sceni u Srbiji, jasno nam je da je to mala bara sa još manje 'krokodila'. Stoga se ponekad desi da neki od 'krokodila' koji su tek zaplivali dobiju posao koji možda još uvek ne zaslužuju. Ili je to samo mit? Otkrivamo u našoj analizi.

Društvene mreže

Neguj mo srbski jezik: Čak i oni koji nam prete priznaju da nas vole!

Oni su momci iza jedne od najpoznatijih satiričnih stranica na domaćem Internetu. U razgovoru sa dvojicom admina, otkrivamo kako je nastao Neguj mo srbski jezik, kakav je njihov odnos sa poznatima koji su često predmet viralnih šala, ali i šta danas predstavlja ova zajednica od nekoliko stotina hiljada pratilaca.

Startapi i poslovanje

Švajcarski 3AP otvorio prve kancelarije u Kruševcu – sledi potraga za lokalnim kadrom

Švajcarska IT kompanija 3AP svoj razvojni centar nema više samo u Beogradu. Juče je otvorena i kruševačka kancelarija, a iz ove kompanije navode da im dalji razvoj poslovanja tek sledi. Da li je ovo početak trenda po kom IT kompanije nemaju fiijale isključivo u glavnom gradu, Novom Sadu i Nišu?

Propustili ste

Društvene mreže

Kako efikasno voditi profile na društvenim mrežama ako ste IT kompanija?

Društvene mreže, htele IT kompanije to ili ne, igraju veliku ulogu kada je reč o privlačenju kandidata.

Karijere

Saveti: Šta HR-ovi moraju da urade kako bi sa programerima ‘živeli u miru’?

Developeri i HR-ovi savetuju kako unaprediti poslovni odnos na toj relaciji.

Startapi i poslovanje

Tek 15% IT kandidata o poslodavcu sazna sve što ih zanima – kako to popraviti?

Kako kandidati iz oblasti IT-ja traže posao? Odgovore donosi istraživanje sajta poslovi.infostud.com, a njihovi predstavnici na meetup-ima širom Srbije otkrivaju šta čini dobar Employer Branding.

Mobilno

Yandex.Taxi uveo plaćanje karticama

Pored keša, od sada moguće i plaćanje 'plastikom'.

Novost

Lični podaci građana neadekvatno regulisani, Share Fondacija i Poverenik skreću pažnju na nepravilnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja ukazuje na suštinske probleme nove verzije Nacrta zakona o zaštiti podataka o ličnosti, a obimno mišljenje dostavljeno je Ministarstvu pravde.