Kolumna

kolimna1

Vreme je da stanemo na kraj lažnim vestima

Jedni pišu i zarađuju, mi čitamo i strahujemo – a desnica samo jača

Predsednički izbori u Francuskoj polako se zagrevaju, a uticaj lažnih vesti (FAKE NEWS izgovoreno Trampovim iritantnim glasom) gotovo da nikada nije bio veći na mišljenje javnog mnjenja. Zaboravite na činjenice – glasačko telo danas bira svoje predstavnike na osnovu harizme i odlučnosti, krupnih obećanja i politike zatvorenosti. Oh, i putem ‘alternativnih činjenica’ do kojih dolaze zahvaljujući društvenim mrežama.

google_seo

SEO trendovi za 2017. godinu

Veliki Božićni (Blog) Post

U duhu predstojećih praznika, posegnućemo za jednim Dickensovim klasikom kako bismo vam dočarali trenutno stanje u SEO industriji i pomogli vam da se pripremite na neumitne promene koje nas tek čekaju. Vodimo vas na putovanje dugo skoro dve decenije na kom ćete upoznati tri duha, koji će vam, svaki na svoj način, reći sve što treba da znate o ključnim ažuriranjima Google algoritma koji su do danas uticali na rangiranje sajtova – predstaviti vam trenutno stanje stvari i biti vam vodiči na putu ka vrhu rezultata pretrage.

cd1

CoderDojo Pančevo

Klinci koji spašavaju Srbiju

Ovih dana sa radom je počeo prvi CoderDojo klub u Srbiji – u Pančevu. Grupa srednjoškolaca krenula je sa edukacijom svojih vršnjaka o programiranju i tehnologiji, koja će se odvijati svake nedelje. Namera im je da što veći broj mališana i svojih vršnjaka zainteresuju za čudesan digitalni svet, kroz interaktivan i praktičan rad sa njima.

goran_2

Storytelling 101

Kako ispričati priču koja će kupce naterati da se vežu za vaš brend

A zašto ovo nama ne radi?! – pitanje je koje skoro svaka kompanija postavi sebi nakon prva 2-3 meseca ulaganja u content marketing. Kako je moguće da ljudi ne čitaju naš blog, kad je sve lepo i gramatički ispravno ispisano? Zašto im naši tekstovi nisu interesantni, kad znamo da nisu glupi? Ubacili smo ključne reči, stavili meta opise u WordPress – zbog čega naš sadržaj i dalje ne pravi konverzije? U čemu je fora?, pitate se.

wbs3

Utisci sa Web Summita

Šta nas Ronaldinjo i Figo mogu naučiti o digitalu?

Prvo izdanje lisabonskog Web Summita privuklo je veliku pažnju marketara širom sveta, obuhvativši teme poput potencijala ‘live’ videa, zatim da li AdBlocking može pozitivno uticati na advertajzere, kao i koji su izazovi u oglašavanju aplikacija – ali i činjenica da je proizvod sam po sebi najpopularniji medij.

mb12

Reportaža

Nest Copenhagen: Ovde možete da se uselite SAMO ako ste startaper!

Veliki stan u centru Kopenhagena, u potpunosti opremljen i samo na korak od Tivolija. Povoljna stanarina, brz Internet, sjajni uslovi i zanimljivi cimer… ali ima jedna caka. Ukoliko želite da živite u ovom prostoru, delićete ga sa 20 preduzetnika i preduzetnica – štaviše, samo preduzetnici i startaperi ovde mogu da se usele. Dobro došli u Nest!

minic_b

Intima u doba Interneta

Internet seks, laži i naknadna pamet

Povremeno me uznemiri poziv neke, najčešće ženske, osobe, koja ima problem za koji veruje da samo ja mogu da ga rešim. I gotovo uvek, veoma brzo, uspemo da rešimo taj problem… ili ga makar privremeno saniramo.

goran_finalno

Više od gramatički ispravnog teksta

Content marketing nije samo pisanje blog postova

Iako je ‘content marketing’ danas popularniji nego ikad, velikom broju brendova i dalje nikako ne polazi za rukom da u ovom domenu ostvari neki smisleniji uspeh. Ulažu ogromne količine novca i energije u ovaj vid promovisanja, ali njihov sadržaj jednostavno ne pravi željene rezultate. Pišu se novi blog postovi, lajkovi se množe, al’ i dalje nema novih konverzija. Zašto je to tako? Pa, zato što ne kapiraju šta je ustvari sadržajni marketing.

drecun

Notifikacija poplava

Kako da ne budemo zlatne ribice digitalnog akvarijuma

Poznata nam je šokantna činjenica da je danas kod ljudi raspon pažnje kraći nego kod zlatne ribice, što je prema naučnim istraživanjima manje od 9 sekundi. Međutim kakvog je kvaliteta i to malo pažnje koju usmeravamo na informacije iz okruženja?