Istraživanje

k1

Istraživanje Marketing zajednice

Srpski ‘community menadžeri’ u proseku zarađuju 680 evra, rad na stranom tržištu najisplatljiviji

Rad u marketingu sa sobom nosi mnogobrojne benefite, a jedan od njih su i nešto veće plate – pogotovo ukoliko govorimo o drugim industrijama na ovim prostorima. Istraživanje Marketing zajednice za 2016. godinu pokazalo je da su godine iskustva i polje rada ujedno i najznačajniji faktori koji doprinose visini zarade u ovom sektoru. Netokracija prenosi najzanimljivije podatke istraživanja.

d1

Istraživanje

Kako će dronovi promeniti svet oko nas do 2021. i gde je tu Srbija?

Industrija bespilotnih letelica (popularno ‘dronova’) nastavlja da raste. Predviđanja kažu da će rekreativna upotreba ovih letelica porasti čak četiri puta u narednih pet godina, ali ono gde dronovi beleže zaista fantastične rezultate jeste upravo komercijalna upotreba gde već sada transformišu industriju agrokulture, ali i druge sektore koji se oslanjaju na naprednu tehnologiju koji ovi uređaji pružaju.

info

Infostud istražuje

Ko je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji i zašto žene očekuju manje plate?

Internet grupa Infostud i portal Poslovi.Infostud sproveli su istraživanje pod nazivom ‘Najpoželjniji poslodavac u 2016.’ u kome je učestvovalo više od 10.000 ispitanika, te 1.500 ispitanika iz IT industrije. Oni su naveli trenutne uslove koje ispunjava njihov poslodavac kao što su visina plate, prilike za dalje napredovanje i slično, pri čemu je i ovoga puta za najbolju IT kompaniju izabran Nordeus.

blogosfera

BeeBlog Network istraživanje

Zarađuju li srpski blogeri od pisanja?

Kao ni pank, ni blogovanje nije mrtvo. Štaviše, ovih dana poprilično je aktuelno ako je suditi po nedavno objavljenom istraživanju Blogometar15 kojim je obuhvaćeno više od 700 blogera širom regiona. Podaci pokazuju da ima onih kojima je pisanje stalni izvor prihoda, no veliki je i broj pojedinaca koji isključuju monetizaciju njihovog rada. Da li je odgovor u standardizaciji cena ili u većoj edukaciji samih blogera i brendova?

teens

Istraživanje

Tinejdžeri najveće žrtve prikrivenog oglašavanja na društvenim mrežama

Jedna od najpoznatijih pretpostavki danas jeste i ona koja kaže da tinejdžeri i generalno mlade osobe jednostavno ‘umeju’ sa tehnologijom, budući da su sa njom i rođeni. Ipak, nedavna istraživanja pokazala su da su oni ujedno i najveće žrtve prikrivenog oglašavanja, te da mnogi ne uspevaju da prepoznaju reklame na Internetu čak ni kada su one obeležene.

gemius_1

Gemius e-Commerce istraživanje

Srbi vole da kupuju putem Interneta, ali nam je dostava i dalje preskupa

Na događaju ‘Gemius e-Commerce Day’ koji je prekjuče održan u Beogradu, istoimena kompanija predstavila je rezultate istraživanja o kupovini na Internetu kada su Srbija i Hrvatska u pitanju. Podaci jasno kažu da volimo da kupujemo na Internetu, da godišnje potrošimo između 10 i 50 hiljada dinara na robu i usluge, ali da nam skupa dostava i dalje predstavlja najveći problem.