Intervju

Debi Bester pred IAB Mixx

Kada nema budžeta, ima inovativnosti

Ljudi ne vole promene, rizik još manje. Naša kultura kreće se po liniji manjeg otpora, bežeći od nesigurnosti i dvosmislenosti na kojima počiva inovativnost. Umesto da otvoreno pristupamo kreiranju novih stvari, mi bežimo od njih – čvrsto se držeći za ustaljenu normu pod izgovorom da stvari jednostavno tako funkcionišu. Zašto je danas bitno da promena krene od nas samih, ali i kako naši proizvodi mogu da kreiraju još veću vrednost za svoje korisnike, otkriva nam Debi Bester.

Džoni Votson pred IAB MIXX

Kupci u 2016. godini žele vrednost – a ne vaše reklame

Vi stojite i vičete, ali koliko vas ljudi zapravo čuje? U doba digitalnog marketinga, taj broj sve je manji. Vaši korisnici i kupci danas ne žele da vas samo slušaju, oni žele da im ponudite dodatnu vrednost, nezaboravno iskustvo. Oni žele da ih edukujete, da budete tu za njih u bilo koje doba dana ili noći. Kako sve to izvesti na webu koji je toliko segmentovan? Otkriva nam Džoni Votson, jedan od govornika na ovogodišnjoj IAB MIXX konferenciji.

80 poslodavaca već pronašlo radnike

Beogradski Poslonaut u prvih godinu dana zabeležio 30.000 korisnika

Mobilna aplikacija Poslonaut u koju je početkom godine investirao Infostud danas beleži više od 30.000 registrovanih korisnika, dok je nekih 80 poslodavaca pronašlo radnike ovim putem. Tim je od dvojice zaposlenih značajno porastao u poslednjih godinu dana, a mi smo o budućim planovima porazgovarali sa osnivačem ovog servisa – Nemanjom Stefanovićem.

Odgovor eUprave na kritike o bezbednosti

eUprava: ‘Bezbednost korisnika na prvom mestu, radimo na zameni SSL sertifikata’

Nakon jučerašnjeg apela Netokracije na korišćenje neispravnog SSL sertifikata od strane državnog portala eUprava, odgovor je stigao u rekordnom roku. Prema informacijama koje smo dobili iz Direkcije za e-upravu, novi SSL sertifikat je pribavljen i u ovom trenutku se testira kako bi narednim danima bio pušten u rad. Sa direktorom eUprave, Dušanom Stojanovićem, porazgovarali smo o radu portala.

O digitalu uz kafu

Ko je ŽIŠKA?

Otvorimo li Vukajliju (da, onaj sajt na kome smo provodili leto 2011-te) i potražimo li reč ŽIŠKA, naići ćemo na definiciju koja kaže: hemija – varnica na relaciji između dvoje ljudi, bez kojih se ne može razviti prava veza. ŽIŠKA u smislu domaćeg advertajzinga ogleda se u dvojici kreativca koji su jednog dana pomislili kako mogu bolje, a već sledećeg to i uradili. Ko je bre taj ŽIŠKA? Goran i Miloš rado su nas prosvetlili.

Ivan Stojanović za Netokraciju

Srpsko društvo prepoznaje male i srednje biznise – na nama je da podržimo njihovo poslovanje

Mala i srednja preduzeća danas predstavljaju jedan od najvažnijih ekonomskih činilaca u Srbiji. Porodični biznisi i firme sa svega nekoliko zaposlenih pokazatelj su da je preduzetnički duh itekako prisutan u našem društvu, no ono na čemu ovi biznisi počivaju jesu sigurna i pouzdana tehnološka rešenja koja olakšavaju komunikaciju i kolaboraciju. Postavlja se pitanje – kako jedan mobilni operater može da doprinese daljem rastu ovih biznisa?

Edukacija

OMGSnapchat: Kako od ‘tinejdžerskog škljocanja’ do povećane prodaje?

Šta je to Snapchat i da li se to maže na ‘leba? Najbrže rastuća društvena mreža danas beleži čak 10 milijardi video pregleda na dnevnom nivou, dok korisnici kao najveću vrednost ističu upravo neposrednost takvog sadržaja. Pridružite nam se na prvoj Snapchat radionici koju organizujemo u Beogradu i uverite se iz prve ruke zašto je ovo digitalni kanal na kojem se okupljaju vaši budući korisnici!

Najbrže rastući blog o automobilima

Autoslavia: Čuvari automobilskog nasleđa čiji su rad prepoznali i Klarkson, Mej i Hemond

Na prostoru našeg brdovitog Balkana danas leži veliko automobilsko nasleđe, skrivajući neispričane priče o snažnoj vezi između čoveka i mašine. Pokušaj da se bogata zaostavština sačuva u digitalnom obliku stigao je u vidu bloga Autoslavia koji su pokrenuli Đorđe Sugaris i Miloš Nikodijević, a čiji je rad prepoznat i od strane bivših voditelja emisije Top Gear koji su upravo Autoslaviu izabrali za predstavnika svoje kategorije na novom projektu pod imenom DriveTribe.