Intervju

Marketplace za odeću i igračke

Kidster: 20.000 roditelja spremno da isproba ‘mobilni bazar’ za dečju odeću

Ukoliko ste već uplovili u roditeljske vode, obaveze vas sigurno saleću sa svih strana. Kao jedan od velikih problema nametnula se i činjenica da deca jako brzo prerastu odeću i obuću, ostavljajući roditelje sa stvarima koje se više ne mogu nositi. Beogradski Kidster nastoji da reši upravo ovaj problem – pružajući roditeljima ‘marketplace’ putem koga mogu lako da kupe i prodaju odeću svojih mališana. U razgovoru sa osnivačicama, Marijom Janjušević i Anom Vujisić, otkrivamo kako Kidster pomaže mamama i tatama.

Vuk Kosovac, strateški direktor

Kako kreirati nove finansijske proizvode za digitalno društvo 2.0?

Jedan pogled na finansijski sektor u Srbiji i brzo shvatamo da je svega nekoliko ‘igrača’ koji razumeju stvarne potrebe korisnika u 2016. godini. Nažalost u većini slučajeva e-banking i m-banking ostaju samo pojmovi koje je korisno imati u izveštajima o poslovanju, dok finalni proizvodi daleko odstupaju od onoga što je korisnicima zaista potrebno. Kako izgleda proces digitalizovanja jedne banke – od proizvoda i usluga, pa sve do timova koji na njima rade – u razgovoru za Netokraciju otkrio je Vuk Kosovac, izvršni direktor Societe Generale Srbija.

Vitomir Jevremović, Digital Mind

Šta bi nam Nikola Tesla poručio u 2016. godini?

Pre samo desetak dana obeležen je rođendan jednog od najvećih izumitelja 20. veka, izumitelja bez kojeg 21. vek kakav znamo danas sigurno ne bi postojao. I baš u godini kada je virtuelna realnost stasala, jedna beogradska ekipa developera i 3D modelara oživela je lik Tesle, te pokušala da njegov život i delo približi običnim građanima. Ovo je priča kako smo doživeli Teslu.

Kontent za široke narodne mase

Sever Tasić: Internet u Srbiji je široko polje – sa mnogo trave, ali i ovaca

Digital u 2016. godini više nije samo stvar kojom se bavi nekolicina ludaka. Ne, danas je to i profesija samoproklamovanih Internet fešn gurua, evanđelista i koučeva koji upravo putem Interneta prodaju svoju pamet i usluge, a na čiji je sadržaj (čitaj kontent) teško ne odreagovati – pozitivno ili negativno. Digitalni bulšit ili doza pozitive koja nam je svima potrebna? U razgovoru sa Severom Tasićem, probali smo da otkrijemo.

Beogradski startap o daljim planovima

CityExpert: Magija se desi onda kada korisnike stavite na prvo mesto

Izdavanje i kupovina stanova danas su udaljeni svega par klikova mišem. Tih prednosti svesni su i momci iz beogradskog startapa CityExpert koji je nedavno podigao investiciju od 700.000 evra, a koji u ovom trenutku generiše više od 1.000 nekretnina te opslužuje 900.000 korisnika – i to samo na teritoriji Beograda. O budućim planovima, skaliranju tima i širenju na druge gradove, porazgovarali smo sa osnivčima.

Brendan Gahan za Netokraciju

Najbolje vreme da posadite drvo bilo je pre 20 godina, a da unajmite YouTubere – sada!

Agencijske budžete i prezentacije sve češće krase zahtevi za originalnim YouTube sadržajem. Video je konačno pobedio, a domaći YouTuberi brzo postaju deo opšte prihvaćene kulture – sarađujući sa sve poznatijim i većim brendovima na različitim kreativnim kampanjama. No, može li jedan YouTuber reklamirati od ‘igle do lokomotive’ i da li je video popularan samo zbog velikih brojeva koji izgledaju lepo u izveštaju? Odgovor na ova i mnoga druga pitanja potražili smo kod najstručnijih.