Intervju

Intervju: Ljubica Garić (Mad Head Games)

‘Triple AAA’ igre naredni su veliki izazov za studije u Srbiji i regionu

Game development u Srbiji, kao i u svetu, postaje sve popularniji ako je sudeći po broju nezavisnih studija koji niču kao ‘pečurke’. Primeri poput Nordeusa i Eipix-a svedoče da je uspeh itekako moguć, a mi smo na Reebot Infogameru popričali sa ekipom iz Mad Head Games-a o tome kako danas izgleda čitava industrija na ovim prostorima, ali i koji su to izazovi za dalji rast.

Intervju

Srpski x25 esport tim: Nastao od grupe prijatelja – sada je jedan od najjačih u regionu

Esport scena u regionu sve više raste, a regionalne lige okupljaju talentovane timove koji priliku za vrednim nagradama traže na takmičenjima u različitim naslovima video igara. Jedan od tih timova je i beogradski x25, koji je već beležio uspehe u igri League of Legends, a mi smo sa osnivačima porazgovarali o razvoju esporta u Srbiji i regionu, kao i o njihovim daljim planovima.

Ladies ZG - gaming edition

Jelena Rapunzel Savić – Kad gejming postane karijera

Njeni prvi koraci u gejmingu desili su su jako davno. Toliko je igrala Age of Empires da joj je mama u jednom periodu nosila tastaturu na posao, a sada je lice koje vam poželi dobrodošlicu pred svaki meč Vip Adria Lige. O tome kako je postala host esport takmičenja, o svojim omiljenim igrama i pravcu u kom se ova industrija kreće – razgovarali smo sa Jelenom Rapunzel Savić.

Intervju

Kroz .RUB. online shop do robe samostalnih dizajnera iz Srbije i regiona

Talentovanih mladih dizajnera u Srbiji ima sve više, međutim, većina njih ne zna kako da nastupi prilikom plasiranja svojih proizvoda na Internetu. Nastojeći da reše ovaj problem, dvočlanim tim iz Beograda pokrenuo je e-commerce platformu pod nazivom .RUB. shop za online kupovinu različite vrste odeće i obuće, radeći tako zajednicu samostalnih dizajnera iz Srbije. Detaljnije o budućim planovima i širenju poslovanja na region i Evropu, porazgovarali smo sa osnivačima.

O izazovima domaćih agenicja

Mitja Tuškej: Strateško planiranje ne sme biti važno samo na papiru

Šta nosi budućnost? Za većinu nas to je želja da preživimo kraj godine i božićne kampanje, da se izborimo na sledećem pitch-u i da obnovimo ugovor za narednu godinu. Koliko zapravo razmišljamo o strateškom planiranju i da li nam je budućnost bitna samo na papiru? O ovoj temi i stanju marketinške scene na Balkanu, porazgovarao sam sa Mitjom Tuškejom, direktorom agencije Direct Media za tržište Slovenije.