Širenje beogradskog startapa

Mile Cvik postaje ‘VOZZi’ – novi paketi spremni za korisnike

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Domaći startap Mile Cvik, koji je digitalizovao sistem pružanja pomoći na putu i za kratko vreme pridobio poverenje korisnika iz Srbije, dokazao se na domaćem tržištu i ulazi u fazu širenja i lansiranja novih usluga u okviru koje će se tržištu predstaviti s novim imenom – ‘VOZZi.’

Podsećanja radi, prva verzija mobilne aplikacije Mile Cvik lansirana je na leto prošle godine i predstavljala je digitalno rešenje za umrežavanje vlasnika automobila i auto servisera na teritoriji Srbije, koje omogućava brzu, kvalitetnu i transparentnu pomoć na putu u svako doba. Kao rezultat velikog rada i energije koju je tim uložio u razvoj i promociju projekta, naravno uz limitirana sredstva, u maju 2018. došla je vest o konačnoj potvrdi kvaliteta Mile Cvik koncepta od strane tržišta.

Kako funkcioniše mobilna aplikacija VOZZi? Lako se instalira nakon preuzimanja sa Google Play ili App Store prodavnica, a registracija je besplatna. Kad se na putu dogodi nepredviđen kvar na automobilu, dovoljan je jedan klik za odabir usluge. VOZZi tada korisnika povezuje sa najbližim serviserom i prikazuje fiksnu cenu usluge, uz mogućnost plaćanja karticom ili kešom. Inače, servis je u aprilu ove godine zabeležio 5.000 aktivnih korisnika.

Popust i do 80% na godišnjem nivou

Osnivač startapa VOZZi, Vladimir Šijaković prokomentarisao je za Netokraciju proces rebrendiranja, osvrnuvši se između ostalog i na nove usluge koje će biti dostupne za korisnike u narednom periodu.

Nakon sajma automobila krajem marta 2018. godine u razgovoru sa korisnicima i partnerima smo došli do zaključka da početna ideja pružanja pomoći na putu jednostavno prerasta zahteve tržišta i da trebamo razmišljati o novom, dodatnom pravcu a to je formiranje jedinstvene platforme za auto industriju. Samim tim predstavljamo i novo ime VOZZi sa naznakom na i (intelligent) service. VOZZi nije samo rebrendiranje već potpuno novi sistem, zaokružen tako da korisnicima i partnerima olakša život i posao. Na kraju, šta kažete kada ste sigurni da ste napravili pravu odluku? VOZZi!

Govoreći o novim paketima za korisnike, Vladimir kaže da najveće iznenađenje predstavlja program preporuka za pakete pomoći na putu. Naime, korisnici će moći da preporuče svojim prijateljima VOZZi i da pritom na klik sebi omoguće kupovinu paketa pomoći na putu do 80% umanjene cene na period od 12 meseci. Cena uz popust od 80% na godišnjem nivou iznosi 600 rsd za Premijum uslugu.

„Uz paket nemate nikakvih troškova u slučaju pomoći na putu, Vaše je #samoVOZZi. Vezano za putne pakete, već je pokrenuta i kampanja zajedno sa Generali Osiguranjem gde svaki korisnik prilikom kupovine Putnog osiguranja dobija na poklon i osiguranje stana i/ili kuće dok je na odmoru„, dodaje Šijaković.

Nakon rebrendiranja, pred startapom „VOZZi“ su veliki planovi, kao što je širenje pomenutih usluga na zemlje regiona.

Širenje u regionu kao sledeća stanica

Na pitanje Netokracije koje se odnosilo na to kakav je do sada odziv korisnika na nove promene i koji su njihovi utisci, Vladimir kaže:

Mi tek treba da krenemo sa većom marketing kampanjom i spremamo se da sve korisnike upoznamo sa novitetima. Napomenućemo da ćemo uvek biti tamo gde su i korisnici. Na ulici, na raskrsnicama, u garažama. Ono što smo do sada primetili je da su komentari pozitivni i da se svima sviđa novi vizuelni identitet (sedište automobila sa strelicom napred, jer je jedan od slogana „Uvek vozite napred“).

Za sam kraj, naš sagovornik nam otkriva da se do kraja godine planira širenje servisa u regionu, te da su već započeli razgovori za celu ex-Yu teritoriju sa potencijalnim partnerima kako bi se umrežio kompletan region. „Nažalost ove sezone jednostavno nismo stigli da zaokružimo ponudu i obezbedimo naše korisnike za Grčku i okolne zemlje, ali za sledeću sezonu pripremamo dosta iznenađenja. Kvalitet i dostupnost servisa je od primarne važnosti za naše korisnike. Jednostavno se rukovodimo pravilom da je poverenje korisnika jedina vrednost u digitalnoj industriji“, zaključio je na kraju Šijaković.