Traže se analitičari i kreativci

Nadogradi CRM Super Kartice svojom idejom – najbolja rešenja čeka nagradni fond od €75.000!

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Kada se baza podataka o prethodnim transakcijama koristi na pravi način, benefite nema samo kompanija već i njeni klijenti. Tek tada se može reći da je u potpunosti na delu CRM (Costumer Relations Management) koji fokus sa prodajnog procesa stavlja na kupca – štedeći mu i vreme i novac. Super Kartica, kao jedan od najpoznatijih ‘loyalty’ programa u državi, objavila je nagradni konkurs sa ciljem da se pronađu najbolja kreativna i analitička rešenja koja će postati dvogodišnji partner ovog programa.

Na srpskom tržištu trenutno postoji veliki prostor za unapređenje strateškog pristupa u odnosu sa kupcima i dalji razvoj CRM rešenja. Imajući to na umu, Super Kartica, Mercator-S i Sberbank Srbija pokrenuli su novi nagradni konkurs po imenu Super Konkurs, u okviru kojeg pozivaju kreativne agencije, fakultete, kompanije i pojedince iz oblasi data analitike, statistike, matematike i marketing istraživanja da predlože svoje ideje i prijave ih do 17. maja. Najbolje ideje dobiće priliku da ostanu data partneri Super Kartice za 2018. i 2019. godinu.

Na osnovu pristiglih prijava, stručni žiri sačinjen od profesora, data analitičara i marketing stručnjaka će najpre izvršiti prvobitnu selekciju radova, a potom će sa odabranima potpisati ugovore o poverljivosti i predstaviti im konkretne zadatke, navode iz organizacije. Tada će pojedincima i timovima (čiji broj članova nije ograničen) biti ustupljen deo nepersonalizovane baze Super Kartice koji će moći da se koristi za sopstvena istraživanja i testiranja kako bi se kreiralo originalno CRM rešenje za ovaj loyalty program.

Inovativna, jednostavna, izvodljiva i održiva unapređenja u oblastima kao što su „Kreativna upotreba podataka“ i „Analiza podataka i kreiranja insight-a“, najboljim učesnicima doneće dvogodišnje partnerstvo sa Super Karticom i ukupan nagradni fond od čak 75.000 evra.

Putem zadovoljnih korisnika i rasta poslovanja

Kako je CRM jedan od ključnih načina za uočavanje i razumevanje potreba i navika kupaca i potrošača, učesnici konkursa imaće vremenski period od tri nedelje za rešavanje dodeljenih zadataka. Iz organizacije ističu da će timovi i pojedinci tada moći da analiziraju insight podatke i osmisle svoju nadogradnju na postojeći CRM, za priliku da se baš njihovo rešenje uskoro nađe na tržištu. Lazar Džamić, stručni konsultant na ovom projektu, kaže:

Zrelost jednog tržišta se može meriti i time koliko su poslovne i marketing poruke koje se šalju potrošačima personalizovane i relevantne. Mogućnosti u ovom prostoru su spektakularne i Super Kartica ima priliku da u narednom periodu pokaže kako marketing inteligencija povećava prodaju, profit i zadovoljstvo potrošača.

Cilj Super Konkursa jeste da se pronađu nove ideje koje će unaprediti jedan od najvećih loyalty programa u zemlji.

Pored unapređenja marketing strategije na osnovu podataka koji se dobijaju zahvaljujući objedinjenoj bazi korisnika, predložena rešenja trebaju da omoguće i personalizovan odnos prema kupcu, odnosno razumevanje njegovih ličnih i na osnovu toga kreiranje ponuda proizvoda tj. usluga koji su mu zaista potrebni i od kojih ima realan benefit. Iz organizacije dodaju:

Na taj način diktira se privredni tempo koji tačno odražava potražnju kupaca i korisnika za određenim dobrima, što samoj kompaniji, kako pokazuju istraživanja na drugim evropskim tržištima, omogućava rast i do 60 procenata.

Ukoliko se pitate kako da pošaljete prijavu na Super Konkurs, timovi i pojedinci mogu aplicirati slanjem osnovnih podataka o organizaciji, biografija članova tima i portfolio radova na email superkonkurs@superkartica.rs do četvrtka, 17. maja. Više informacija o samom konkursu, kao i uslovi za apliciranje, nalazi se na zvaničnom sajtu ovog programa, dok iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se prijave i da eventualna pitanja o konkursu pošalju na gorenavedenu email adresu.