Netokracija i ŽIŠKA predstavljaju

OMGinfluence: Ko su influenseri, kako ih unajmiti i zaraditi od njih?

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Oni su prisutni na Instagramu, Facebooku, YouTubeu, na blogovima. Oni vam mogu pomoći da unapredite svoj biznis i proširite priču o vašem proizvodu ili usluzi. Čak 94% marketara koji su koristili influenser marketing u prošlosti kažu da su zadovoljni rezultatima i da će i u budućnosti raditi sa influenserima!

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom i društvenim mrežama, verovatno ste čuli da je influenser marketing jedan od najbrže rastućih tipova oglašavanja – pokrivajući gotovo sve aspekte naše svakodnevnice, od FMCG, beauty and fashion, food industrije, sve do tehnologije i šire. Pojedine studije ističu da je ovaj vid advertajzinga i do 11 puta efikasniji od „tradicionalnih“ digitalnih kanala, pri čemu rad sa influenserima predstavlja nezaobilaznu stavku u marketing miksu sve većeg broja kompanija – kako u svetu, tako i u Srbiji.

Brendovi i oglašivači, dakle, obožavaju influensere – ali zašto je to tako? Iako u pojedinim aspektima i dalje važi za kontroverznu temu, oglašavanje putem influensera na globalnom nivou donosi i do 77% veću angažovanost publike sa brendom budući da reklamna poruka dolazi direktno od trećeg lica, uglavnom nezavisnog kreatora sadržaja. Takva poruka prirodno (kontekstualno) se vezuje uz sadržaj koji bi influenser svejedno objavio, te je i rezultat daleko snažniji.

Kako sarađivati sa influenserima u Srbiji?

Sa ciljem edukacije lokalnog tržišta o influenser marketingu, pokretanja diskusije o smeru u kojem ovaj vid oglašavanja ide, ali i odgovora na pitanje zašto se influenseri u sve većoj meri i sami okreću dugoročnoj, strateškoj saradnji sa brendovima – Netokracija Srbija i agencija ŽIŠKA organizuju jednodnevnu OMGinfluence radionicu koja će se 2. novembra održati u Beogradu.

Učesnici radionice imaće jedinstvenu priliku da se u potpunosti upoznaju sa influenser marketingom, efektima rada sa influenserima na polju promocije proizvoda ili usluge, ali i zakonskim pitanjima koja se potežu kada je reč o saradnji sa influenserima za potrebe promocije brenda. Tom prilikom, učesnicima radionice obratiće se:

  • Goran Jankuloski (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Miloš Skokić (Managing partner, ŽIŠKA)
  • Marija Simić (Account Owner, ŽIŠKA)
  • Milan Inić (Yasserstain)
  • Ivan Brezak Brkan (CEO and partner, Netokracija)

Želiš da ti šapnemo tajne uspešne saradnje sa influenserima?

Miloš Skokić, jedan od predavača na OMGinfluence radionici, prokomentarisao je uticaj influens marketinga na tržište Srbije i istakao njegovu važnost:

Influenser marketing je prešao veliki put od 2015. godine kada je prvi put na našem tržištu počeo da se pominje na sastancima, a ubrzo potom postao i buzzword. Polaznici radionice imaće priliku da prouče taj razvojni put kroz primere sa našeg i stranog tržišta, ali i da razumeju stanje u kojem je influenser marketing danas, kao i različite oblike saradnje brendova sa influenserima. Za kraj, razgovaraćemo o budućnosti ovog odnosa, kompanijama kao publisher-ima i influenserima kao „agencijama“.

Samo 25 mesta za tebe i tvoje najdraže kolege!

Želiš da obezbediš svoje mesto na predstojećoj OMGinfluence radionici koju Netokracija i ŽIŠKA organizuju 2. novembra u Beogradu? Ostavi nam svoje podatke putem email forme koja se nalazi ispod i naš tim će te kontaktirati. Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 220 evra, dok učesnici koji svoje mesto obezbede do 20. oktobra, kotizaciju mogu nabaviti po specijalnoj promotivnoj ceni od 180 evra! 💸


Imaš dodatna pitanja u vezi sa OMGinfluence radionicom?
Piši nam na tadic@netokracija.com!