Novi alat za korisnike

Sajt Polovniautomobili.com testira virtuelni prikaz vozila za još veći kvalitet oglašavanja

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Jedan od najpopularnijih sajtova za pretragu korišćenih vozila, Polovniautomobili.com koji je vlasništvu Infostuda, uskoro dobija opciju virtuelnog prikaza enterijera vozila, radi podizanja nivoa korisničkog iskustva i unapređenog procesa oglašavanja. Nova funkcija je za sada u fazi testiranja, te se očekuje da bude zvanično dostupna u predstojećem periodu.

polovni-automobili

S obzirom na pažljivo osluškivanje želja, kritika i predloga korisnika, tim koji stoji iza pomenutog sajta, odlučio je da započne sa testiranjem još jedne nove usluge koja će poboljšati kvalitet oglašavanja vozila. U pitanju je pregled unutrašnjosti vozila u formatu od 360 stepeni, a na ovaj način, korisnicima je omogućeno da enterijer automobila pogledaju detaljno, kao da sede u njemu i da putem funkcije uvećanja slike pregledaju i najsitnije detalje.

Ovakav 3D prikaz korisnicima bi trebao da uštedi vreme i osetno pomogne pri izboru budućeg ljubimca na četiri točka, jer u odnosu na standardne oglase pruža znatno detaljniji uvid u stanje vozila. Ovaj benefit je obostran, kako za one koji žele da kupe, tako i za one koji žele da prodaju svoj automobil.

Kako bi nešto više saznali o novoj funkciji, kontaktirali samo Matiju Dagovića, zaduženog za odnose s javnošću pri ovom sajtu, koji nam je tom prilikom izjavio:

Tokom testiranja nismo koristili interne resurse, već je angažovan eksterni saradnik, a vodili smo se MVP (minimalno održiv proizvod) principima. Za snimanje se koristi DSLR kamera sa fisheye objektivom postavljena na mini stativ. Tokom snimka se uz pomoć posebnog softvera snima više fotografija koje se spajaju kako bi se kreirao virtuelni prikaz unutrašnjosti vozila. Ceo sistem se lako instalira i prilagođava svakom vozilu.

Reakcije korisnika pozitivne

Dagović između ostalog dodaje kako je ceo tim u fazi testiranja sarađivao sa test grupom klijenata koji im često pomažu pri ovakvim istraživanjima efekata potencijalno novih usluga na ovom popularnom sajtu. Što se tiče reakcija korisnika, one su za sada izrazito pozitivne što se najpre odražava u komentarima na društvenim mrežama, ističe Matija.

„Uvek razmišljamo o inovacijama i usmereni smo ka unapređenju kroz uvođenje dodatnih funkcija na našem sajtu. Ovakva funkcionalnost je nešto novo i moderno i mi pre svega želimo da ispitamo u kojoj meri je naše tržište spremno za to“ ocenio je on na kraju. Nakon završenog testiranja, očekuje se da pregled od 360 stepeni enterijera vozila uskoro bude i zvanično pušten na sajtu za sve korisnike.