14. septembra u Domu omladine

Na OMGcommerce dolaze Societe Generale, Mastercard i SAP – a vi?

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Nakon četiri OMGcommerce konferencije koje je Netokracija održala u Zagrebu ugostivši kompanije poput PayPala i Ubera, zadovoljstvo mi je da najavim beogradsko izdanje ovog događaja koji će se održati 14. septembra u Domu omladine. OMGcommerce u Beogradu posvećujemo finansijama i trgovini iz ugla ‘mobile-first’ korisnika i kompanija koje nastoje da odgovore na sve izraženije potrebe ovog segmenta.

Zašto baš mobile-first? Nedavna istraživanja pokazala su da Internet kupovinu započinjemo upravo na našem pametnom telefonu, pretragom određenog proizvoda ili usluge. Sve je veći broj onih kupaca koji robu poručuju direktno putem mobilnih uređaja, a kada generalno govorimo o Internet trgovini u Srbiji – čak 79% ispitanika izjavilo je da pre bira domaće web shopove, dok prosečan korisnik platnih kartica godišnje obavi i do 13 online plaćanja.

Domaća e-commerce industrija, dakle, može se pohvaliti rastom, no ono gde je ujedno i najprimetniji rast jeste upravo mobilni segment koji je samo na nivou utroška za oglašavanje u 2016. godini ostvario čak tri puta veći rast u odnosu na evropski prosek. Trend je jasan – sve više vremena provodimo na našim pametnim telefonima koji su u najvećoj meri zamenili desktop računare, a pred web prodavnicama i bankama sada predstoji novi set izazova.

Luka Travaš

Tokom prethodnih godina OMGcommerce ugostio je više od 1.600 učesnika tokom četiri izdanja konferencije.

Štaviše, Internet trgovina više nije samo jedna stvar – jedna tema kojoj možemo posvetiti čitav dan za diskusiju. U pitanju je daleko kompleksnija materija, razložena na nekoliko smerova i pravaca, svaki je tema i konferencija za sebe. Upravo iz tog razloga, krovna tema ovogodišnje OMGcommerce konferencije u Beogradu jeste budućnost finansija i trgovine u mobilnom ekosistemu.

Ko su predavači na OMGcommerce Beograd?

Sa idejom da na jednom mestu okupimo različite brendove iz sveta Internet trgovine, pretrage, komunikacija i finansija, zadovoljstvo mi je da najavim da će posetioci prvog OMGcommerce-a u Beogradu imati priliku da čuju Gabrijela Ghitu iz Mastercarda koji će otvoriti ovogodišnju konferenciji predstavljanjem najnovijih podataka Masterindex istraživanja u Srbiji za 2017. godinu.

Pored njega, tu su još i Tamara Rendulić (Societe Generale Srbija), Vuk Mirković (Tailor Fin), Ivan Grujović (SAP Hybris), Zorana Milidrag (Sport Vision), Sandra Poprečica (LimundoGrad), Aleksandar Milosavljević (Mainstream), Ivana Drecun (M+ Agency), Jelena Radovanović (Younify), Nenad Marić (Comtrade) i mnogi drugi koji će sa publikom podeliti konkretna rešenja i savete za pokretanje i razvoj web prodavnice i za efikasnost email marketing, otkriti u kom pravcu se kreću domaće banke kada je digitalizacija u pitanju, koji su to traffic driveri na digitalnim kanalima i još puno zanimljivih tema. Kompletnu agendu tj. spisak predavača možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije.


Prijave za OMGcommerce sada su zatvorene – prijavi se na naš newsletter i ostani u toku sa najnovijim informacijama.