McDonald’s Srbija promovisao novu Happy Meal kolekciju ‘lovom’ na retke Pokémone

Možda ste pomislili da smo videli kraj Pokémon GO trenda, ali mala džepna čudovišta nastavljaju da osvajaju naše pametne uređaje. Kompanija McDonalds Srbija predstavila je tako novu Happy Meal kolekciju sa Pokémon igračkama, dok je u cilju promocije organizovan i prvi lov tokom kojeg su igrači imali priliku da uhvate neke od najređih Pokémona - zahvaljujući aktivaciji posebnih 'lure' modula za privlačenje.

pokemon_finalno

Nema sumnje da je igra Pokémon GO postala apsolutni kulturološki fenomen ovog leta. Uz pomoć specijalnih lure modula koji privlače retke Pokémone u blizini PokéStop lokacija, nemali broj restorana i kafića u svetu uspeo je da „ukroti“ ovaj vid promocije i igračima – svojim mušterijama – ponudi jedno potpuno novo iskustvo.

Sa novom Happy Meal kolekcijom u kojoj se nalazi čak 16 različitih Pokémon igračaka, McDonald’s Srbija organizovao je prošlog vikenda u restoranu na Terazijama druženje sa gaming YouTuberom Suarez16, ali i prvi grupni lov na Pokémone tokom kojeg su aktivirani moduli za privlačenje što je mladim lovcima pružilo priliku da upotpune svoju kolekciju nekim od najređih džepnih čudovišta.

Sami lure moduli traju u proseku 30 minuta i pored Pokémona privlače i igrače u blizini. Iz McDonald’s-a kažu da je za prvu ovakvu aktivaciju u Srbiji odabran PokéStop na prostoru Bezistana (iza restorana na Terazijama), gde je su okupljeni mališani više od sat vremena jurili retke Pokémone. Iako se Pikachu ovog puta nije pojavio, Bulbasaur, Clefairy i Nidoran pravili su društvo mladim lovcima koji su pored druženja sa svojim omiljenim YouTuberom imali priliku i da obogate svoje Pokédex.

mek_1
Najmlađi posetioci krenuli su u lov na Pokémone sa svojim omiljenim YouTuberom.

Važnost inicijative i lokalnog pristupa

I dok smo u svetu videli nekoliko primera kako je Pokémon GO trend iskorišćen u promotivne svrhe, McDonald’s Srbija našao se među prvim brendovima sa ovih prostora koji je organizivao jednu ovakvu akciju. Koliko je pak bilo izazovno izvesti istu, ali i uključiti Pokémone u Happy Meal, otkrila nam je Marina Trnavčanin, marketing koordinator McDonald’s Srbija:

McDonald’s prati trendove u filmskoj i gejming industriji i blisko sarađuje sa predstavnicima ovih industrija kako bi svojim najmlađim korisnicima uvek ponudio najaktuelnije igračke u okviru Happy Meal obroka. Izuzetno je zanimljivo i izazovno praviti godišnje strategije i planirati igračke koje će pratiti ostale svetske aktuelnosti. Pokémon igračke su u saradnji sa kompanijom Nintendo planirane strategijom za ovu godinu i verujemo da će doživeti uspeh koji je ostvarila i sama igrica.

Na pitanje Netokracije koliko je bitno za svetski poznate brendove koji posluju na manjim, lokalnim tržištima, da prepoznaju i preuzmu inicijativu kada su ovakve kampanje u pitanju, Marina objašnjava da McDonald’s uglavnom primenjuje globalnu strategiju na lokalu kada govorimo o igračkama u okviru Happy Meal obroka, ali dodaje da je zadatak marketing odeljenja lokalnih kompanija da prepoznaju potrebu za određenim kampanjama te stave veći akcenat upravo na njih.

mek_2
Lovu na Pokémone prethodilo je druženje sa YouTuberom Suarez16.

Upotrebom Pokémon GO lure modula u promotivne svrhe McDonald’s je tako postao prva kompanija na ovim prostorima koja je poznati digitalni fenomen iskoristila u marketinške svrhe, omogućivši pritom najmlađima da provedu zabavno popodne sa svojim omiljenim YouTuberom, prikupljajući neke od najređih Pokémone za svoju kolekciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.