Otvoren konkurs za dodelu nagrada #kaktus2018 u 25 kategorija

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Konkurs za nacionalnu dodelu godišnjih nagrada na Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018 otvoren je po četvrti put. Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih najbolji prijavljeni učesnici za najkvalitetnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.

Na ovaj konkurs Marketing mreže organizacije, kompanije, institucije i agencije mogu prijaviti svoje radove, a kako iz organizacije navode, biće izabrane „one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama“

Ove godine akcenat festivala biće na kvalitetnim i vanvremenskim egzekucijama, bez kojih ni jedna ideja ne bi mogla da preživi, kaže Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i dodaje:

U protekloj godini realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za KAKTUS nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista drugačije ideje i one koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke i vidimo koji nam kreativni trendovi dolaze.

Konkurs je otvoren do 20. septembra, a nagrade će biti svečano dodeljene  12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu. Kao i prethodnih godina o tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na zvaničnom sajtu Festivala.