Mesto za nezavisne dizajnere i umetnike

Beogradski startup ‘Threendie’ osvanuo na Kickstarteru

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Proizvod kompanije Gate Bizz Communications iz Beograda, Virtual Shopping Center, doživeo je blagi zaokret te je u svojoj novoj iteraciji zamišljen kao mesto gde će nezavisni modni dizajneri i umetnici moći da prezentuju i reklamiraju svoja dela. Koncept virtuelne kupovine u 3D šoping centru ostaje, a tim je lansirao i Kickstarter kampanju kojom se nadaju da će obezbediti sredstva za dalji razvoj ove platforme.

Virtual Shopping Centru pisali smo još u septembru, kada smo i otkrili planove tima koji su zasnovani na gejmifikaciji procesa kupovine, sa izraženom društvenom notom. Zahvaljujući unikatnom 3D rešenju, tim je razvio moćnu platformu kojom sada nastoji da cilja različite vertikale.

Jedna od njih jeste i svet mode tj. nezavisnih dizajnera i umetnika koji bi uskoro mogli da se susretnu sa totalno besplatnim alatom za promociju i reklamiranje njihovih kreacija. Kako kažu iz ove beogradske kompanije, vizuelna prezentacija jedan je od najvažnijih aspekata svakog dizajnera, a zahvaljujući njihovom alatu, oni će moći da prikažu svoja dela posetiocima širom sveta.

th1

Veliki broj izloga, namenjen je modnim dizajnerima i nezavisnim umetnicima

Kako kažu, koncept virtuelnog šoping centra ostaje isti, te će u svojoj osnovi biti podređen modnim dizajnerima. Oni će moći da iskoriste veliki broj virtuelnih izloga koje im Threendie nudi, te dodatno promovišu svoj proizvod ali ga i prodaju zainteresovanim kupcima. Iz Gate Bizz Communications kažu da je platforma pre svega zamišljena kao mesto umrežavanja sa ostalim nezavisnim dizajnerima.

Zamislite da na jednom mestu imate sudar kultura iz svih delova sveta. Kreacije od San Franciska, tipičnog hipsterskog grada, Njujorka, poznate svetske modne metropole, do Berlina, grada mlade umetničke populacije pa sve do Tokija. Svi oni zajedno imaju šansu da prikažu svoje unikatne radove auditorijumu iz celog sveta na potpuno nov vizualni način.

Sa ciljem prikupljanja sredstava za dalji razvoj, tim je pokrenuo i Kickstarter kampanju putem koje žele da promovišu svoj proizvod, ali i okupe svojevrsnu zajednicu modnih dizajnera koja će dodatno doprineti širenju ovog servisa. Backeri koji podrže razvoj dobijaju različite mogućnosti, među kojima je i rani pristup servisu, ali i ispisivanje njihovog imena na sam ulaz u virtuelni šoping centar.

Više informacija o Threendie-ju možete pronaći na zvaničnoj Kickstarter kampanji.