Upotrebi svoje znanje

Imaš konstruktivnu ideju? Prijavi se za ‘KAKTUS’ festival integrisanih komunikacija

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Prostorije beogradskog hotela Crowne Plaza ugostiće od 27. do 28. oktobra drugi po redu nacionalni Festival integrisanih komunikacija ‘KAKTUS 2016’ u organizaciji portala Marketing mreža. Pod sloganom ‘Konstruiši dobre ideje!’, akcenat festivala biće na integraciji, ali i trudu i naporu da se realizuju kvalitetne ideje od strane učenika konferencije.

kaktus-festival

Kao i prošle godine, KAKTUS 2016 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova dok će festival otvoriti David Zappa, direktora marketinga kompanije Heineken Slovačka. Prvog dana festivala biće upriličena i zvanična dodela ‘KAKTUS 2016’ nagrada u čak dvadeset i jednoj kategoriji, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine čak 27 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Povodom predstojećeg događaja, oglasila se i Ivana Parčetić Mitić, urednica portala Marketing mreža koja je tom prilikom istakla:

Tržište marketinških komunikacija u Srbiji prošle godine dobilo je svoj prvi nacionalni festival, festival u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomeraju granice struke i streme ka boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, sa još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju.

Prijavite vaše radove na vreme

Drugi dan festivala obeležiće interaktivna predavanja i radionice eminentnih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su Bruno Luglio (Senior Creative Art Director, R/GA Njujork), Ivan Pols (Creative Director, Adam&EveDDB), zatim Riccardo Fregoso (Executive Creative Director, McCann Pariz), Stephanie Bailey (Head of Corporate Communications, Fleishman-Hillard), kao i Vincenza Cristina Saccà (Head of Marketing CEE, MasterCard).

Prisutni na pomenutom događaju će takođe imati priliku da čuju i Thierry Nicoleta, (Schneider Electric), Mihnea Gheorghiua (Publicis Group), dok će sa učesnicima festivala iskustva podeliti dr Nikolaos Dimitriadis (Development Director The University of Sheffield International Faculty) i Jan Namedyński (Poland & Nordics AVON).

Iz organizacije napominju da će prijavljivanje na konkurs za KAKTUS nagrade trajati sve do 20. septembra, dok se na zvaničnom sajtu pomenutog događaja, pored dodatnih informacija može pronaći i pripremljen formular za prijavu radova potencijalnih učesnika.