Izveštaj

ubisoft_1

Netokracija u poseti Ubisoftu

Ubisoft Belgrade: Aktivno zapošljavamo i širimo tim do kraja 2017. godine

Jedna od najpoznatijih kompanija u svetu video igara, Ubisoft, juče je otvorila vrata svog novog studija koji sa ponosom nosi adresu Beograda. Lociran u samom centru grada, studio u ovom trenutku zapošljava 20 inženjera koji se već mogu pohvaliti svojim doprinosom na najnovijem naslovu ove francuske kompanije – Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. Redakcija Netokracije posetila je prostorije Ubisofta u Beogradu.

main1

Ladies of New Business 2017.

Ladies of New Business: Ne specijalan tretman, već jednaki uslovi za sve

U prostorijama beogradskog Impact Hub-a, Netokracija je juče održala drugu po redu Ladies of New Business konferenciju koja je okupila više od 150 učesnica i po kojeg učesnika. Predstavnice kompanija i kreativnih agencija govorile o krucijalnim pitanjima koja se tiču položaja žena u tehnološkom, digitalnom i kreativnom sektoru – osvrnuvši se na negovanje motivacije u korporativnom okruženju, kako izgleda uloga roditelja u digitalno doba, te zašto danas nemamo više žena preduzetnica.

zuckq1

U prethodnom kvartalu

Facebook sa 2 milijarde korisnika nastavlja rast – slede ga WhatsApp i Messenger

Predstavivši javnosti Facebookove podatke za prethodni kvartal, Mark Zuckerberg objavio je da najveća društvena mreža na svetu danas broji gotovo 2 milijarde korisnika! Ovo nije jedini proizvod u portfoliu kompanije iz Menlo Parka koji nastavlja da beleži impresivne rezultate, učvršćujući dominantnu poziciju Facebooka kada su u pitanju društvene mreže i prateći servisi za komunikaciju.

htc-1

Desetak dana nakon premijere

HTC U stiže u martu: Fokus na veštačkoj inteligenciji i pametnim notifikacijama

Predstavnici kompanije HTC za jugoistočnu Evropu, najavili su dolazak novih ‘flagship’ modela tajvanske kompanije na srpsko tržište koje možemo očekivati već u martu. Reč je novim telefonima renomiranog proizvođača iz nove U serije, koji su potpuno podređeni korisniku zahvaljujući veštačkoj inteligenciji – uz pametne notifikacije koje čine svakodnevne zadatke još jednostavnijim.

huawei_2

Tržište Srbije važno za dalji razvoj

Huawei otvorio prvu regionalnu prodavnicu u beogradskom Ušće Shopping Centru

Kompanija Huawei otvorila je u četvrtak 22. decembra svoju prvu Experience prodavnicu u regionu – na drugom spratu Ušće Shopping Centra. Sam prostor predstavlja prvi centar Huawei proizvoda i gedžeta u ovom delu Evrope koji će korisnicima i kupcima pružiti potpuno novo iskustvo interakcije sa naprednim mobilnim tehnologijama, a uređaje iz premium segmenta, učiniti još dostupnijim.

sn1

OMGSnapchat održan u Beogradu

Zašto vaš brend treba Snapchat već danas i šta iskusni marketari misle o njemu?

Društvena mreža Snapchat nastavlja da beleži rast broja korisnika i video pregleda na dnevnom nivou – pa čak i na našim prostorima. To nas je nateralo da se zapitamo, može se li ovaj kanal iskoristiti u marketinške i prodajne svrhe? Na ova i mnoga druga pitanja potražili smo odgovor tokom prve OMGSnapchat edukacije koju su Netokracija Srbija i agencija Bamboo Lab iz Osijeka organizovali u Beogradu početkom nedelje.

iab1

Uživo iz Narodnog pozorišta

IAB MIXX Awards: Ovo su najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

Prvo izdanje konferencije IAB MIXX Serbia 2016. danas je održano u beogradskom Narodnom pozorištu gde su prisutni imali priliku da čuju šestoro inspirativnih predavača. Tom prilikom dodeljene su i IAB MIXX Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje na području Srbije u protekloj godini, a redakcija Netokracije donosi vam detaljan spisak pobednika.

seas-2016-2

Southeast Europe Aviation Summit

Kako tehnologija oblikuje avio industriju u korist povezanih putnika?

Prvi dan premijerne Southeast Europe Aviation međunarodne konferencije u Beogradu okupio je predstavnike preko 60 avio kompanija. Pored različitih tema iz vazduhoplovne industrije, na samitu se govorilo i o tome na koji način će razvoj tehnologije uticati na ovaj vid prevoza, te kako avio prevoznici upotrebom različitih digitalnih servisa mogu unaprediti iskustvo novoj generaciji povezanih putnika.