Izveštaj

Izveštaj

#DigitalnaKarijera održana u Kragujevcu: Kako postati digitalac za devet dana?

Prvi ciklus Netokracijinog nacionalnog projekta #DigitalnaKarijera završen je juče na Ekonomskom fakultetu u Kragujevcu. Zainteresovani i pre svega aktivni studenti različitih obrazovnih profila imali su priliku da saznaju više o tome kako izleda pozicija projektnog menadžera u jednoj tehnološkoj kompaniji, na koji način osnovati startap, kako izgleda digitalna prodaja i kako postati „digitalac“ za 9 dana.

Sinoć u Beogradu

Niški HearO Glasses pobednik prvog Generator Fluo takmičenja

Nakon uspešnog prvog Generatora, juče je u Beogradu održano i finale Generator Fluo takmičenja koje je imalo za cilj da nagradi najbolje studentske ideje. Glavnu nagradu, put u Pariz i sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe, osvojio je tim iz Niša sa proizvodom HearO Glasses – pametnim naočarama koje gluvim ljudima omogućavaju lakše snalaženje u saobraćaju.

Juče na Filozofskom fakultetu

#DigitalnaKarijera održana u Novom Sadu: Humanisti ‘kroje’ svaki korak digitala

Šta je to digitalna ekonomija? Da li su ljudi u Srbiji dorasli onima u svetskim centrima? Tim pitanjima započela je druga po redu #DigitalnaKarijera koja se ovaj put održala u Novom Sadu. Kako su izvozu digitalnih proizvoda i usluga u velikoj meri doprineli i oni koji se ne bave programiranjem i dizajnom, cilj konferencije bio je da mladim humanistima pokaže kako da se i oni uključe u digitalnu sferu.

Održan fintech hakaton

Dajte učesnicima hakatona 48 sati i dobićete ideje za digitalizaciju ‘plastike’ – tržišta platnih kartica

Svaki minut koji otkucava, trenutak je manje za pisanje koda i trenutak bliže pitch-u pred žirijem koji ocenjuje najinovativnije projekte iz oblasti fintech-a. Prijavljeni timovi imali su 48 sati da osmisle mobilni i web aplikaciju za unapređenje digitalnog bankarstva, a najbolji su nagrađeni sa vrednim novčanim nagradama. Preko vikenda održan je treći Fintech hakaton u organizaciji Societe Generale banke, Mastercarda i ICT Hub-a, a pobedu je odneo tim Redz sa najboljim rešenjem za digitalizaciju plastike.

Izveštaj sa panela

Hoće li agencije postati novi ‘digitalni transformatori’ za poslovanje svojih klijenata?

Kako se marketinške agencije nose sa digitalnom transformacijom i dokle se stiglo u tom procesu bila je tema jednog od panela na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day. Diskusija ‘Business Transformation: Mad Man v2.0’ ‘pretresla’ je aktuelno stanje digitalizacije advertajzinga u regionu, a učesnici su nastojali i da odgovore na pitanje kako ne potonuti u ‘digitalnoj oluji’.

AdEx 2017.

Na digitalni marketing u Srbiji utrošeno 29,48 miliona evra – rast od 25,2%

U prostorijama JDP-a svečano je otvorena osma po redu Digital Day konferecnija pod sloganom ‘New Signal’ koja je ove godine posvećena novim trendovima u oglašavanju. Na počektu događaja publika je imala priliku da se upozna sa IAB AdEx 2017. istraživanjem koje pokazuje da je vrednost tržišta digitalnog marketinga u prethodnoj godini iznosila čak 29,4 miliona evra!

Drugi HR Meetup

Kako impresionirati kandidate na razgovoru za posao – čak i kada ih odbijete?

Poslovnom ambijentu u kom se akcenat stavlja na želje poslodavca, a ne na potrebe kandidata polako dolazi kraj. Ta ‘promena klime’ bila je tema drugog Netokracijinog HR Meetup-a, na kom su govorili predstavnici kompanija TalentLyft, Infostud i OneAssessment. Svi učesnici složili su se da iskustvo kandidata postaje jedna od najbitnijih stavki za izgradnju pozitivnog imidža brenda, ali kako ga unaprediti?