Izveštaj

#DigitalnaKarijera održana na EKOF-u

Sedam lekcija iz Niša – prve stanice #DigitalneKarijere

Ekonomski fakultet u Nišu bio je prva stanica Netokracijinog karavana i projekta pod nazivom #DigitalnaKarijera, koji ima za cilj da studente završnih godina netehničkih fakulteta upozna sa digitalnim veštinama potrebnim za rad sa budućim poslodavcima. Mi vam donosimo najinspirativnije citate predavača sa jučerašnjeg događaja koji bi mogli da vas vode kroz vašu buduću digitalnu karijeru.

Održan fintech hakaton

Dajte učesnicima hakatona 48 sati i dobićete ideje za digitalizaciju ‘plastike’ – tržišta platnih kartica

Svaki minut koji otkucava, trenutak je manje za pisanje koda i trenutak bliže pitch-u pred žirijem koji ocenjuje najinovativnije projekte iz oblasti fintech-a. Prijavljeni timovi imali su 48 sati da osmisle mobilni i web aplikaciju za unapređenje digitalnog bankarstva, a najbolji su nagrađeni sa vrednim novčanim nagradama. Preko vikenda održan je treći Fintech hakaton u organizaciji Societe Generale banke, Mastercarda i ICT Hub-a, a pobedu je odneo tim Redz sa najboljim rešenjem za digitalizaciju plastike.

Izveštaj sa panela

Hoće li agencije postati novi ‘digitalni transformatori’ za poslovanje svojih klijenata?

Kako se marketinške agencije nose sa digitalnom transformacijom i dokle se stiglo u tom procesu bila je tema jednog od panela na ovogodišnjoj konferenciji Digital Day. Diskusija ‘Business Transformation: Mad Man v2.0’ ‘pretresla’ je aktuelno stanje digitalizacije advertajzinga u regionu, a učesnici su nastojali i da odgovore na pitanje kako ne potonuti u ‘digitalnoj oluji’.

AdEx 2017.

Na digitalni marketing u Srbiji utrošeno 29,48 miliona evra – rast od 25,2%

U prostorijama JDP-a svečano je otvorena osma po redu Digital Day konferecnija pod sloganom ‘New Signal’ koja je ove godine posvećena novim trendovima u oglašavanju. Na počektu događaja publika je imala priliku da se upozna sa IAB AdEx 2017. istraživanjem koje pokazuje da je vrednost tržišta digitalnog marketinga u prethodnoj godini iznosila čak 29,4 miliona evra!

Drugi HR Meetup

Kako impresionirati kandidate na razgovoru za posao – čak i kada ih odbijete?

Poslovnom ambijentu u kom se akcenat stavlja na želje poslodavca, a ne na potrebe kandidata polako dolazi kraj. Ta ‘promena klime’ bila je tema drugog Netokracijinog HR Meetup-a, na kom su govorili predstavnici kompanija TalentLyft, Infostud i OneAssessment. Svi učesnici složili su se da iskustvo kandidata postaje jedna od najbitnijih stavki za izgradnju pozitivnog imidža brenda, ali kako ga unaprediti?

Posetili smo eMagine

Bosch predstavio rešenja povezane budućnosti – u planu zapošljavanja u Srbiji

Bosch kao vodeći svetski dobavljač tehnologije i usluga, ovog vikenda predstavio je tehnologije budućnosti na drugoj ‘eMagine’ konferenciji u JDP-u, uz podršku kompanije PRODYNA. Na konferenciji je učestvovalo preko 350 delegata, a većinom su to bili mladi IoT entuzijasti koji su zahvaljujući IT ekspertima imali priliku da saznaju više o temi povezane budućnosti.