Poziv za sve zainteresovane

Networking u fokusu ‘Izazov 2016.’ foruma – početkom marta u Beogradu

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Prestonica Srbije biće domaćin regionalnog foruma pod nazivom ‘Izazov 2016’ koji se održava od 2. do 3. marta u hotelu Radisson Blue Old Mill. Interaktivni poslovni događaj namenjen je profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija, sa ciljem da se podstakne komunikacija marketinških agencija koje posluju u zemljama regiona.

Izazov-forum-2016

Tema događaja „Izazov 2016.“ biće usmerena na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Takođe, biće i nešto više reči o tome šta se zapravo prodaje – strategija ili/i ideja i šta klijenti više cene, kao i da li je marketinškim stručnjacima mesto u top menadžmentu kompanije i kako ga osvojiti.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja pomenuotg događaja, svoje studije slučaja agencijama će predstaviti i kompanije kao što su: LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar i mnoge druge.

Prisutni će u okviru ovog foruma imati priliku da se upoznaju i sa najnovijim istraživanje stanja struke u regionu koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI.

Otvorene prijave

Povodom najave „Izazov 2016.“ foruma, oglasila se i Ivana Parčetić Mitić, urednica portala Marketing mreža koji stoji iza ovog događaja, te je tom prlikom istakla:

Umrežavanje i poslovno povezivanje je trend, ali i izazov broj jedan već nekoliko godina, a tako će biti i u 2016. godini. Granice država u kojima poslujemo postale su nam tesne, zahtevi tržišta i potrošača sve su veći, a budžeti sve manji. Mnogi od izazova sa kojima se struka danas susreće posledica su globalnih promena, trendova i tendencija, ali i lokalnih ili regionalnih okolnosti, na koje možemo da utičemo.

Zato je neophodno putem različitih poslovnih događaja povezati komunikacione stručnjake, obezbediti im konstruktivan dijalog i razmenu iskustava.

Iz organizacije ističu da će broj mesta na forumu biti ograničen, pa je potrebno na vreme prijaviti prisustvo putem e-mail adrese: ivana@marketingmreza.rs, a kotizacije za sam događaj iznose 15.000 dinara, dok je uz kupovinu tri ili više kotizacija odobren popust od 10%. Više informacija možete pronaći putem zvaničnog sajta „Izazov 2016“ foruma.