Stigle nove opcije

Instagram Stories: Oglašavanje na pričama od danas dostupno svima

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Nakon inicijalnih priprema i faza testiranja u januaru, iz Instagrama konačno stiže velika novost za oglašivače. Kao što je i ranije bilo najavljivano, brendovi širom sveta od sada su u mogućnosti da iskoriste potpuni potencijal 24-časovnih priča na ovoj mreži – uz novi format oglašavanja koji je od danas dostupan globlano.

instagarm-1

Tako će nova funkcija na društvenoj mreži koja je u vlasništvu Facebooka, omogućiti različitim oglašivačima da na jednostavan način targetiraju i dosegnu do željene ciljne grupe na Instagramu. Ukoliko napravimo poređenje sa drugim platformama, u ovom slučaju konkretno sa Snapchatom, reklame na Instagram Stories-u postaju su relevantnije za one korisnike do kojih brendovi žele da dođu – a samo jedan od tih razloga jeste proces kvalitetnog targetiranja na ovoj mreži, prenosi Wersm.

Dokaz da je pred Instagramom svetla budućnost kada je reč o oglašavanju, najbolje pokazuje primer Airbnb-a koji je već iskoristio prednosti reklamnog prostora na 24-časovnom pričama i to za vreme beta verzije pomenute funkcije, pre par meseci. Statistika koju je Airbnb izneo nakon testiranja ove vrste oglašavanja kratkim video klipovima od 15 sekundi, jasno je ukazala na udvostručeni rast interesovanja, interakcije i prepoznavanja ovog brenda od strane korisnika.

U pripremi novi alati i opcije

Kako je nova funkcija oglašavanja dostupna globalno, očekujemo da uskoro i pojedini brendovi u Srbiji iskoriste novi alat na Instagramu – a ovu novost za Netokraciju je prokomentarisao Miloš Skokić, partner menadžer kreativne agencije Žiške koji je tom prilikom izjavio:

Raduje me ova vest. Pre svega, zato što mislim da ćemo kreativni potencijal ovog formata početi da shvatamo ozbiljnije sada kada možemo da trošimo medijski novac na njega. Do sada je vladao stav da su story-ji „nice to have“, ali u kreativnom smislu, nisam primetio da je neko stvarno seo i razmislio kako da ih upotrebi. I za Facebook video smo se na nivou industrije ozbiljno zainteresovali tek kada smo shvatili da je efikasan format u kontekstu oglašavanja, a onda su došle kreativne upotrebe.

stories

Airbnb je već iskoristio nove mogućnosti oglašavanja na Instagramu.

Takođe, iz Instagrama najavljuju da se ovde neće zaustaviti, te da se u narednom periodu uz novi format očekuje niz dodatnih alata kao što je broj pregleda videa, zatim klikova ka zvaničnim stranicama, konverzija web sajtova, ali i praćenje angažovanosti korisnika putem mobilnih aplikacija – dok iz ove društvene mreže najavljuju da rade na dodavanju linkova u okviru dnevnih priča. Na ovaj način, Facebook je napravio još jedan ozbiljan korak kada je reč o rivalstvu sa Snapchatom – uzimajući postepeno sve veći deo kolača na tržištu.