Nixon&Nancy

‘Crowdfunding’ kampanjom do sredstava za personalizovane ogrlice za kuce

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Kampanja ‘Nixon&Nancy: Unique Handmade Paracord Dog Collars’ pokrenuta je na Indiegogo platformi zarad osnivanja sopstvenog malog biznisa – izrade ručno rađenih, personalizovanih ogrlica za pse, ali i u cilju podrške domaće radinosti u Srbiji. Nevena Bojinović, novinarka koja stoji iza ove akcije, otkriva zašto se odlučila na taj korak i kako joj je u pokretanju posla pomogao francuski buldog po imenu Nikson.

Ideja za prikupljanjem finansijskih sredstava putem crowdfunding-a, kako kaže Nevena, devojka koja stoji iza Nixon&Nancy kampanje, javila se kada je shvatila da želi da pokrene sopstveni posao, a da za to nema potrebnih sredstava. „Upravo zato sam morala da kampanju postavim na Indiegogo jer bi sama trebalo da finansiram sve – od nabavke kvalitetnog materijala, alata za rad, poštarine, carine i pdv-a, izrade web shop-a i svega ostalog.

Iako ju je okolina savetovala da u kampanju ne ulazi sama i da je to posao za tim od minimum 5 ljudi, kako kaže, ipak je odlučila da pokuša (uz veliku podršku Niksona, svog francuskog buldoga, koji je bio inspiracija za ovaj poduhvat):

Moja ideja je izrada ručno rađenih ogrlica za pse. Vlasnici će moći da biraju dužinu ogrlice, boju, stil pletenja, da li žele plastičnu ili aluminijumsku kopču, koje ukrasne dodatke (identifikacionu pločicu ili privezak) žele na ogrlici. Na taj način mogu u potpunosti personalizovati ogrlicu za svog ljubimca prema sopstvenim željama.

Podsticanjem domaće radinosti do ekonomskog napretka

Pored ogrlica za pse, objašnjava Nevena, postojala bi i mogućnost kupovine kompleta, odnosno matching narukvica za vlasnike. Sve one biće izrađene od originalnog Paracord 550 kanapa, koji je otporan na toplotu, vlagu, vodu, buđ i ima nosivost od 250 kg, što ga čini izuzetno izdržljivim i otpornim materijalom:

Vlasnici će sami birati boju, stil, dužinu ogrlice, da li žele plastičnu ili aluminijumsku kopču, koje ukrasne dodatke žele, i na taj način u potpunosti personalizovati izgled ogrlice za svog ljubimca, što je sve veći hit u svetu. U Hrvatskoj je ovaj koncept već zaživeo, kod nas još uvek ne i zato je jedan od ciljeva kampanje i testiranje ove ideje u zajednici ljubitelja i vlasnika pasa i videti koliko su ljudi zainteresovani za kupovinu ručno rađenih ogrlice za pse.

Kako dodaje, cena ogrlica bi varirala u zavisnosti od toga da li je ogrlica za malog ili velikog psa i da li vlasnici žele aluminijumsku ili plastičnu kopču. „Na primer, za izradu ogrlice za malog psa potrebno je duplo manje Paracorda, pa je samim tim i cena manja“.

Takođe, Nevenina zamisao je da se u budućnosti osim Paracorda ponudi i druge materijale za izradu ručno rađenih ogrlica, poput pamuka i kože, ali i da se kroz komunikaciju u okviru zajednice ljubitelja pasa kreiraju i podrže neke nove ideje i projekti.

Ujedno će podrška ovom projektu i njemu sličnima omogućiti podsticanje razvoja domaće radinosti i privatnog preduzetništva u Srbiji, što bi trebalo da bude jedna od strategija za celokupan  napredak društva.