Uživo iz Narodnog pozorišta

IAB MIXX Awards: Ovo su najbolje digitalne kampanje u 2016. godini

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Prvo izdanje konferencije IAB MIXX Serbia 2016. danas je održano u beogradskom Narodnom pozorištu gde su prisutni imali priliku da čuju šestoro inspirativnih predavača. Tom prilikom dodeljene su i IAB MIXX Awards nagrade za najbolje digitalne kampanje na području Srbije u protekloj godini, a redakcija Netokracije donosi vam detaljan spisak pobednika.

iab1

Prestižno međunarodno takmičenje za digitalne kampanje i projekte završeno je danas u okviru konferencije IAB MIXX Serbia 2016. koja je ugostila renomirane govornike iz sveta marketinga. Cilj prvih nagrada pod ovim imenom u Srbiji jeste da prepoznaju izuzetne i najbolje ‘cross-media’ digitalne kampanje, kao i da ukažu na najbolje prakse iz sveta digitalnog marketinga na ovim prostorima.

  • Best Innovation – Irvas Zna (Euroart 93 / Telenor banka)
  • Best Microsite – Čoko Mleko Grad (Direct Media / Imlek)
  • Best Mobile – Tastyle App (Universal Media / The Coca-Cola Company)
  • Best Corporate Website – SBB (Wireless Media / SBB Srpske kablovske mreže)
  • Best Brand Awareness Campaign – Fanta – Lansiranje uvrnute flašice (Executive Group / The Coca-Cola Company)
  • Best Direct Response and Lead Generation Campaign – Kampanja za keš kredit (Degordian / Raiffeisen Banka)
  • Best Social Media Campaign – Samo za iskusne (Executive Group / The Coca-Cola Company)
  • Best Branded Content – Kako preživeti grozan posao (McCann Beograd / Infostud)
  • Best Cross Media Integration – Nescafe #TakoVanila i #TakoKaramela (Publicis Beograd / Nescafe)
  • IAB MIXX Grand Prix -Fanta – Lansiranje uvrnute flašice (Executive Group / The Coca-Cola Company)

Glavni organizator konferencije i direktor IAB Serbia, Aleksandar Petković, izjavio je u razgovoru za Netokraciju početkom oktobra da su pravo na prijavljivanje radova imale sve marketing i medijske agencije, brendovi i oglašivači, ali i online izdavači koji stoje iza kampanja prethodno realizovanih na tržištu Srbije, u skladu sa Zakonom o oglašavanju Republike Srbije.

c1Stefan Đaković

Najbolje radove u okviru IAB MIXX Awards birao je stručni žiri koji čine Ivan Minić, Lazar Džamić, Nebojša Radović, Vladimir Aranđelović, Dragana Marković, Vladimir Tošić, Igor Savić i drugi profesionalci.

Redakcija Netokracije Srbija kao zvaničan strukovni medijski partner IAB MIXX Serbia 2016. čestita ovogodišnjim pobednicima.