Tržište Srbije važno za dalji razvoj

Huawei otvorio prvu regionalnu prodavnicu u beogradskom Ušće Shopping Centru

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Kompanija Huawei otvorila je u četvrtak 22. decembra svoju prvu Experience prodavnicu u regionu – na drugom spratu Ušće Shopping Centra. Sam prostor predstavlja prvi centar Huawei proizvoda i gedžeta u ovom delu Evrope koji će korisnicima i kupcima pružiti potpuno novo iskustvo interakcije sa naprednim mobilnim tehnologijama, a uređaje iz premium segmenta, učiniti još dostupnijim.

Iskustvo za postojeće, ali i nove kupce

Novootvorena Huawei Experience prodavnica kupcima nudi veliki broj proizvoda istoimene kompanije. Tako pored najnovijih modela pametnih telefona, potencijalni kupci mogu pronaći i Huawei tablet računare, pametne satove, fitness narukvice, različite dodatke kao što su zaštitne maske, punjači i slušalice – dok širok asortiman prodavnice zaokružuju i bluetooth zvučnici za mobilne uređaje.

Otvaranju prodavnice koje je održano prošlog četvrtka, prisustvovao je veliki broj zvanica koje je ugostio Džek Vei, generalni direktor kompanije Huawei za Srbiju, koji je tom prilikom izjavio:

Ovu jedinstvenu prodavnicu otvorili smo kako bi se približili svim našim kupcima, jer oni se približavaju nama iz dana u dan. To je ono što nas čini ponosnim. Huawei ima jaku želju da zauzme poziciju broj jedan u industriji mobilnih uređaja u svetu, a iza svega toga stoje ulaganja u mnogobrojna tehnološka dostignuća, sofisticiran dizajn i saradnja sa najboljim partnerima širom sveta.

U planu otvaranje novih prodavnica širom Srbije

Na pitanje kako danas Huawei gleda na Srbiju, te zašto je odluka pala da se baš u Beogradu otvori prva regionalna Huawei Experience prodavnica, direktor Huawei Device sektora za Balkan, Džeki Zhao, izjavio je u razgovoru za Netokraciju da je Srbija ključno tržište za ovu kompaniju u ovom delu Evrope i regionu. Sam brend trenutno beleži poziciju broj dva na tržištu pametnih telefona, dok predstavnici kompanije smatraju kako je ovo ujedno bio i ključni trenutak za otvaranje prodavnice u Srbiji.

huawei_3Huawei

„Otvaranje prve Huawei prodavnice u Srbiji za nas je jedan od glavnih temelja za dalji razvoj i jasan pokazatelj naših ciljeva za 2017. godinu“, otkrio je Džeki za Netokraciju.

Zhao takođe dodaje kako Huawei planira da nastavi sa ulaganjima kako bi se kupcima olakšalo obavljanje svakodnevnih aktivnosti, a savremeni uređaji i najnaprednija svetska tehnologija učinili dostupnim po konkurentnim cenama. Na pitanje da li je u planu širenje mreže Experience prodavnica u Srbiji, on navodi da je to svakako u planu, ali da se u ovom trenutku ne može govoriti o tačnoj dinamici i lokacijama.

Budući da samo ime prodavnice u sebi nosi naziv „Experience“, zanimalo nas je kakve sve usluge korisnici i potencijalni kupci mogu očekivati u ovom unikatnom prostoru:

Osnovna ideja jeste da korisnicima Huawei pametnih uređaja pružimo jedno potpuno novo iskustvo – doživljaj. Za nas Huawei Experience Store nije samo prodavnica, to je naša tehnološka oaza.

Experience Store tako predstavlja mesto na kome će korisnici uređaja ove kineske kompanije moći direktno da se obrate zaposlenima, bolje upoznaju svoj uređaj ili uređaj koji planiraju da kupe. Potencijalni ili sadašnji korisnici Huawei uređaja moći će da dobiju sve neophodne instrukcije, otkriju i upute se u sve prednosti Huawei modela i način na koji mogu da unaprede svoje korisničko iskustvo, napominje Džeki.

Novi uređaji na CES 2017.

Kao jedan od glavnih ciljeva za otvaranja fizičke prodavnice, Zhao za Netokraciju ističe želju da se korisnicima pre svega prenese filozofija Huawei brenda, kao i energija i entuzijazam celokupnog Huawei tima koji se prožimaju tokom procesa kreiranja, dizajniranja i stvaranja pametnih proizvoda – stvorenih da odgovore na najnovije potrebe digitalnog društva.

huawei_7Huawei

Kompanija Huawei kupila je medalju sa posebnom simbolikom – bronzanu medalju sa Olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine, obezbedivši novčana sredstva za lečenje dece u okviru akcije ‘Budi human’.

Naš sagovornik zaključuje da se 2016. godina može oceniti kao posebno značajna za Huawei i tržište naše zemlje, budući da je godina započeta obeležavanjem decenije poslovanja i premijernim otkrivanjem Huawei logotipa koji svakog dana pozdravlja stotine hiljada beograđana na putu do posla. Sa druge strane, ostvarena su i značajna partnerstva sa brendovima kao što su Leica, Porsche, Google, Microsoft i Intel, doprinoseći boljem pozicioniranju kompanije i brenda – kako u svetu, tako i na tržištu Srbije.

„Godinu smo završili jednim lepim početkom – otvaranjem novog poglavlja poslovanja, kreiranjem kvalitetnijeg korisničkog iskustva i otvaranjem prve Huawei prodavnice u regionu“. Zhao zaključuje kako Huawei ostaje veran principima na kojima je kompanija osnovana, nastavljajući da ulaže u istraživanje, razvoj i inovacije. Novi modeli, kako kažu, stižu već u januaru i to odmah nakon CES-a, najvećeg sajma potrošačke elektronike koji se tradicionalno održava u Las Vegasu.