U susret 2. HR Meetup-u

Employer Brand odraz je iskustva kandidata – znate li kako da ga unapredite?

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

U poslednjih par godina razvili su se novi trendovi u zapošljavanju u čijem su središtu vaši kandidati. Koja je najbolja taktika za prilagođavanje novim uslovima zapošljavanja iz ugla kandidata?

Poznato je da Candidate Experience (CandE) ili iskustvo kandidata postaje glavno merilo popularnosti vašeg Employer Branda i uspešnosti strategija zapošljavanja.

Uprkos tome, mnogi poslodavci još uvek zapostavljaju mišljenja kandidata i nemaju razrađene strategije za unapređenje Candidate Experience-a.

Šta je zapravo Candidate Experience?

Candidate Experience (CandE) je način na koji vaši sadašnji i potencijalni budući kandidati percipiraju vas kao poslodavca – vaš brend, vaš proces zapošljavanja, vašu responzivnost, transparentnost, pristup kandidatima i upravljanje odnosa sa njima.

Koje je trenutno stanje?

Nezadovoljstvo kandidata na ovim područjima još uvek je jako izraženo. Način na koji promovišete svoju kompaniju kao poslodavca, način na koji komunicirate sa kandidatima, sadržaj koji im nudite, vaša transparentnost i responzivnost, samo su jedni od faktora koji utiču na iskustvo kandidata i imaju direktan uticaj na vaš Employer Brand.

Na primer, mnogi poslodavci još uvek šalju generičke poruke prema kandidatima. Automatizacija u regrutaciji je neophodna, pogotovo u kompanijama koje puno zapošljavaju. Međutim, doza personalizacije moguća je čak i u tim porukama.

Mnogi poslodavci koriste duge aplikacijske forme, zahtevaju kreiranje profila i time znatno otežavaju prijave na otvorene pozicije.

Takođe, mnoge firme zanemaruju optimizaciju njihovih stranica karijera i društvenih mreža na kojima nedostaje sadržaj koji kandidati smatraju korisnim i koji bi ih naveo na to da se prijave na otvorene pozicije.

Kako unaprediti CandE?

Iskustvo kandidata možete unaprediti na mnogo načina i u svim fazama akvizicije talenata. Generalno, u procesu zapošljavanja kandidati prolaze kroz pet faza: istraživanje, odluka, prijava, selekcija i uvođenje u posao.

Poslodavci koji imaju strukturirane strategije za poboljšanje Candidate Experience-a znaju da je svaki od ovih koraka prilika da istaknu svoje vrednosti, da se odvoje od konkurencije i da sebe promovišu kao poželjne poslodavce.

Želite da poboljšate iskustvo vaših kandidata? S obzirom na to da je unapređenje iskustva budućih zaposlenih postalo jedno od glavnih ciljeva HR profesionalaca širom sveta, odlučili smo da organizujemo HR meetup na temu Candidate Experience-a.

Ukoliko vas zanimaju konkretni primeri i najbolje prakse koje uspešni regruteri i HR profesionalci koriste za poboljšanje iskustva svojih kandidata, pridružite nam se na drugom HR Meetup-u koji ćemo održati 7. maja u ICT Hub-u s početkom od 18 časova. Prijave za HR Meetup već uveliko su otvorene!