Tradicionalni zanati - moderan dizajn

Folkk prikupio 20.000 dolara i uspešno okončao svoju prvu Kickstarter kampanju

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Društveno preduzeće Folkk koje spaja mlade srpske dizajnere i zanatlije, a koje je nastalo kao prvi projekat dizajnerskog huba Nova Iskra, uspešno je privelo kraju svoju prvu Kickstarter kampanju prikupivši 20.000 dolara potrebnih za dalju realizaciju projekta i proširenje mreže zanatlija.

Sa novim srpskim brendom imali smo prilike da se upoznamo na samom početku Kickstarter kampanje, te se Folkk sa ponosom može pohvaliti da se pridružuje ekskluzivnom klubu domaćih projekata koji su uspešno finansirani na najpoznatijoj crowdfunding platformi.

Podsećamo, Folkk je društveno preduzeće iz Beograda koje povezuje majstore zanata sa mladim dizajnerskim snagama na Balkanu. Kulminacija kampanje koja je trajala četiri nedelje desila se poslednjih dana kada je tim prešao potraživanu cifru i osigurao ukupno 20.983 dolara uz pomoć 177 backer-a. U izjavi za medije, osnivači Folkka izjavili su:

Veoma smo zahvalni za ovoliko ukazano poverenje u Folkkovu misiju od strane svih divnih ljudi koju su nas podržali! To je dokaz da naša vizija zaista rezonuje sa ljudima i da postoji budućnost za socijalno preduzetništvo na Balkanu.

Spoj tradicionalnih zanata i modernog dizajna pokazao je da postoji velika potražnja za proizvodima koji oživljavaju davno zaboravljene zanate.

Kako se naglašava, Folkk je privržen održivim procesima proizvodnje, korišćenju 100% lokalnih materijala, kao i obezbeđivanju fer nadoknade svima koji su uključeni u kreaciju proizvoda. Iz Nove Iskre ističu da je raspodela prikupljenih sredstava definisana još pre početka same kampanje, te će čak dve trećine prihoda otići sadašnjim Folkk zanatlijama, dok će preostali novac biti uložen u razvoj novih proizvoda i uključivanje većeg broja zanatlija u program ove kompanije.

U narednom periodu Folkk će ući u proizvodnju prve serije već razvijenih proizvoda koji će do oktobra meseca biti isporučeni svim ljudima koji su ih podržali i nabavili svoje Folkk proizvode preko Kickstarter kampanje.

Novi srpski brend će potom usmeriti fokus na pronalaženje i uključivanje još većeg broja zanatlija širom Balkana i razvoj novih proizvoda. Iz kompanije ističu kako i dalje aktivno traže partnera i mogućeg investitora koji bi im pomogao u osvajanju svetskog tržišta.