Poslastica za ljubitelje sporta

Večiti derbi 2.0: Facebook predstavio ‘Sports Stadium’

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Ljubitelji fudbala, košarke i drugih sportova odavno su pronašli svoje mesto na Internetu, a poslednja novina koja stiže iz Facebooka mogla bi doneti sasvim novo iskustvo praćenja utakmica. Pod imenom ‘Sports Stadium’, u pitanju je hab tj. centralno mesto putem kojeg možete da pratite omiljeni tim, ali i da vidite komentare vaših prijatelja koji takođe navijaju.

Facebook Sports StadiumToday we’re launching the Facebook Sports Stadium, a dedicated place to experience sports in real-time with your friends and the world. Check out our product announcement here: http://newsroom.fb.com/news/2016/01/facebook-sports-stadium With 650 million sports fans, Facebook is the world’s largest stadium. People already turn to Facebook to celebrate, commiserate, and talk trash with their friends and other fans.Now we’ve built a place devoted to sports so you can get the feeling you’re watching the game with your friends even when you aren’t together.

Posted by Sports on Facebook on Wednesday, January 20, 2016

Praćenje utakmice danas je gotovo nezamislivo bez pametnog telefona. Bilo da proveravate sajt vaše obližnje kladionice u nadi da je Dortmund došao iz „iksa u kec“ ili pružate podršku vašem omiljenom timu na Twitteru uz obavezan hashtag, tehnologija je umešala svoje prste i po svemu sudeći, tu je da ostane.

Poslednji „veliki igrač“ koji se kladi na praćenje sporta jeste Facebook koji svojom novom funkcijom „Sports Stadium“ staje na crtu Twitteru i Googleu koji su još odavno razvili slične mogućnosti praćenja rezultata. Ipak, Facebook ide korak dalje te na jednom mestu generiše rezultat i tok utakmice, najbolje poteze, komentare vaših prijatelja, ali vas informiše i o kanalima na kojima se utakmica odvija.

650 miliona navijača

Čemu sve to, pitate se? Najmnogoljudnija društvena mreža o kojoj odavno govorimo u ciframa većim od milijarde okuplja više od 650 miliona ljubitelja sporta – publiku koja prema njihovom mišljenju nema šta da traži kod konkurencije, a koja poseduje „tajni sos“ o kome aplikacije poput ESPN-a i Livescore-a mogu samo da sanjaju: vaše prijatelje koji su isto toliko strastveni prema vašem omiljenom timu, ili protivničkom.

fb1

Iz Facebooka navode da je „Sports Stadium“ dostupan od danas, te da je sportski hab lansiran sa osnovnim opcijama koje će se razvijati kako i sam proizvod – obećavajući iskustvo „drugog ekrana“ (second screen) o kome smo samo sanjali, navodi Facebookov produktni menadžer, Stif Kafka. Znači li to da ćemo od sada pratiti večiti derbi i putem naših telefona? Ukoliko je verovati društvenoj mreži, radićemo to i mnogo više.