Nove brojke iz Menlo Parka

Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku – ali ni to nije dosta?

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Kalifornijska kompanija objavila je u ponedeljak statistiku koja ukazuje da je na ovoj društvenoj mreži prisutno skoro pet miliona aktivnih oglašivača, dok Instagram, koji je u vlasništvu Facebooka beleži jedan milion prisutnih brendova. Iz Menlo Parka takođe najavljuju da će nastaviti sa radom na usavršavanju funkcija na aplikaciji za mobilne uređaje kako bi vlasnici biznisa lakše upravljali sa svojim stranicama na ovoj mreži.

facebook-ponovo

Ukoliko aktivnost ukupnog broja oglašivača podelimo na različite vremenske periode, Facebook je zabeležio najviše aktivnih oglašivača u septembru prošle godine, čak četiri miliona, zatim tri miliona u martu 2016. i dva miliona u februaru 2015. godine, piše Mashable. Povodom ove vesti, oglasila se i Ketrin Šepli, direktor Facebooka za male biznise na području Severne Amerike, istakavši da je ova kompanija za prethodnih 13 godina napravila ogroman korak i napredak kada je u pitanju misija koja ima za cilj da učini svet otvorenijim i povezanijim – što je podjednako bitno kako za oglašivače, tako i za korisnike.

U nastojanju da olakša prisustvo ali i aktivnost kompanijama i brendovima, društvena mreža je lansirala niz novih funkcionalnosti i alata kao što je ponovno postavljanje reklama, uključujući mogućnost promene targetiranja grupe korisnika, kao i ulaganje u duži video format, koji bi trebao da bude isplativiji za oglašivače. Podrška sve većem broju oglašivača, svakako se i pozitivno odražava na bankovni račun kompanije, koja generiše sve više novčanih sredstava, dok se sa druge strane povećava i broj korisnika na ovoj mreži.

Veliki planovi tek slede

Iako se ovde govori o aktivnim brendovima, potrebno je navesti da ova društvena mreža beleži ukupno 65 miliona biznisa koji imaju otvorenu stranicu i koji se oglašavaju ovim putem. Štaviše, iz Facebooka su razvili i dodatni e-learning program edukacije pod nazivom Blueprint koji je dostupan na deset svetskih jezika i trenutno opslužuje jedan milion jedinstvenih korisnika iz 150 zemalja koji su do sada pohađali 2.500 kurseva.

Ambicije Facebooka su i više nego jasne kada je reč o oglašivačkom prostoru, a iste se neće ovde zaustaviti, te je realno očekivati da će odnos biznisa i Facebooka sve više da raste kako vreme bude odmicalo. Tako bi u narednom periodu trebalo očekivati nove alate koje bi ova mreža mogla da lansira, kao i dodatno širenje i unapređenje oglašavanja na takođe veoma interesantnoj platformi za brendove – Instagramu.