Nove mogućnosti za oglašivače

Kraj jedne ere: Reklame postaju sastavni deo Messengera

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Messenger bez reklama? Za Australiju i Tajland već daleka prošlost, a isti scenario očekuje i ostatak korisnika ove aplikacije širom sveta. Facebook je najavio da će do kraja meseca određeni procenat korisnika na početnoj strani ove aplikacije moći da vidi oglase, a tokom narednih meseci taj broj će postepeno povećavati.


Kompanije širom sveta od sada će moći svoj biznis da promovišu među 1,2 milijarde korisnika Messengera. Njihovi oglasi biće postavljeni između razgovora na početnoj strani, a korisnicima će biti dostupna opcija Click To Messenger putem koje će moći da započnu razgovor sa željenom kompanijom koja se promoviše.

Način upotrebe ovog novog vida promocije iz ugla kompanija je vrlo jednostavan: svaki put kada zainteresovani korisnik klikne na oglas kompanije za koju je zainteresovan, njemu ili njoj otvara se novi razgovor, na koji se korisnik može vratiti bilo kada. Ovaj direktan način komunikacije sa korisnicima omogućava kompaniji da lakše zakazuje sastanke, odgovara na pitanja i informiše klijente o svojim proizvodima i uslugama.

Facebook Newsroom

News Feed je odavno preplavnjen, stoga je Facebook odlučio da otpočne sa oglašavanjem na Messenger aplikaciji koju koristi više od 1,2 milijarde korisnika.

Iz Facebooka savetuju da je poželjno da korisnike čeka pozdravna poruka od kompanije kada otvore novi razgovor, kao i da im se predoči kada mogu očekivati odgovor. Još jedan savet oglašivačima je da svojim mušterijama mogu ponuditi popust ukoliko se na ovaj način interesuju za proizvod ili usluge.

Iz Facebooka su u junu stigla još dva noviteta: Discover Tab koji je dostupan u SAD, a putem kojeg se korisnici Messengera povezuju sa željenim kompanijama (a kompanije tim korisnicima mogu slati promo materijal) i razni filteri i emotikoni za Messenger video razgovore.