Novo iz kuhinje u Menlo Parku

Iznenadite prijatelje uz lakše i brže slanje .GIF sadržaja u Facebook komentarima

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Korisnici Facebooka uskoro bi mogli da dobiju dodatne opcije uz novi .GIF odeljak koji će postati sastavni deo komentara na ovoj mreži, a koji će doprineti bržem i lakšem slanju ovih pokretnih slika. Poklon korisnicima kompanije iz Menlo Parka dolazi upravo na 30 godišnjicu ovog formata koji je prvi put realizovan i lansiran sada već davne 1987. godine.

Iz Facebooka su odlučili da na pravi način obeleže ovaj jubilej, a kako piše TechCrunch, integracija GIF-a u komentarima za sada je još u fazi testiranja koja je otpočela pre nešto više od tri meseca. O popularnosti ovih pokretnih fotografija najbolje govori podatak da je je čak 13 milijardi GIF-ova razmenjeno putem Messengera tokom prošle godine, te da je čak 400 miliona poslato za vreme novogodišnjih praznika.

Sudeći prema dosadašnjim informacijama, pomenuta funkcija trebalo bi da omogući korisnicima da pretražuju i postavljaju adekvatan .GIF sadržaj u komentarima, koji su prethodno izabrali na nekim od najvećih baza kada je reč o ovom formatu poput sajtova Giphy ili Tenor. Kada je reč o web verziji Facebooka opcija podjednako izbacuje najpopularnije GIF-ove baš kao i na Facebook Messengeru, te je na korisnicima veliki izbor različitog sadržaja – kako bi na najkreativniji način odgovorili na određeni status.

Interaktivni News Feed kao plan Facebooka

Podsećanja radi, Facebook je još pre dve godine uveo podršku za slanje ovih pokretnih slika, međutim, otežavajuća okolnost jeste komplikovan proces postavljanja istih, te su korisnici morali da objavljuju željene linkove iz nekih drugih izvora. Nova funkcija bi trebalo da dodato ubrza sam proces slanja .GIF sadržaja – što se posebno odnosi na aplikaciju ove društvene mreže na mobilnim telefonima. Iako će biti dostupan samo za komentare, postoji mogućnost da Facebook uvede ovaj format kao sastavni deo News Feeda, upravo zbog sve učestalijih zahteva korisnika.

Uskoro ćemo lakše dolaziti do željenog .gif sadržaja sa Giphy-ja i to na Facebook komentarima.

Nije tajna da je ova ideja još ranije bila deo strategije giganta iz Menlo Parka kada je reč o promeni dizajna i funkcionalnosti News Feeda, ali iz društvene mreže su ostali neodlučni u realizaciji, upravo zbog straha na koji način bi pomenute promene uticale na izgled samog Feeda – koji je u proteklom periodu sem korisnih algoritama dobio i alate za statuse u boji kao i druge promene, dok će mesto za GIF format tek uticati na stvaranje interaktivnijeg News Feeda što je i cilj ove kalifornijske kompanije.

Rešeni da u potpunosti obeleže 30 godina od prvog GIF-a, iz Facebooka su pokrenuli čak i anketu i pitanja za korisnike kada je reč o načinu izgovaranja naziva ovog formata koji već dugi niz godina pravi podelu među velikim brojem korisnika. U svakom slučaju, ostaje nam da sačekamo naredni period kada bi i zvanično mogli da u okviru komentara na ovoj mreži jednostavno, brzo i šaljivo odgovorimo na status prijatelja.