Facebook testira novu funkciju za lakše pronalaženje gaming partnera

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Koliko puta vam se desilo da niste mogli da nađete partnere kada je reč o različitim video igrama na Facebooku? Iz Menlo Parka su rešili da tome stanu na put započevši testiranje nove funkcije pomoću koje korisnici na jednostavan način mogu da pronađu druge ljude za igranje različitih naslova video igara na ovoj društvenoj mreži.

Kako piše The Next Web, pojedini korisnici su već primetili novu ikonicu na Facebooku pod nazivom „Find Players“, koja se nalazi pored odeljka za pisanje statusa. Nova opcija za sada je samo u testnoj fazi i dostupna je određenom broju ljudi, te za sada još nema previše informacija o tome da li će postojati potencijalne integracije sa gaming platformama kao što su Steam, PSN, Xbox live i druge.

Ipak, korisnici za sada mogu odrediti naziv svog tima, opis, hashtag, te opciono mogu dodati i fotografiju. Možda i najveća prednost nove funkcije jeste mogućnost da korisnici okupe svoje timove za one video igre koje nemaju nužno multiplayer komponentu. Za sada ipak ostaje pitanje koje bi igre mogle da budu uključene kao deo novog alata, ali prvo što pada na pamet jesu igre poput karata, pokera i slično.

The Next Web

Korisnici za sada mogu da daju naziv svom timu, da dodaju opis ali i fotografiju.

Facebook ne krije ambiciozne planove za gaming

Prema pojedinim izvorima bliskim The Next Webu, probna verzija ove opcije je dostupna samo za mali broj korisnika još od oktobra meseca tekuće godine, te je testni period usmeren ka onim nalozima na društvenoj mreži koji su više orijentisani ka video igrama. U narednom periodu ipak ostaje da se vidi u kom smeru će Facebook da se kreće kada su u pitanju video igre, uz podsećanje da je Messenger pre dve godine dobio podršku za gaming.

Nema sumnje da iz kompanije sa sedištem u Menlo Parku ne kriju ozbiljne ambicije kada je ova oblast u pitanju. Ipak, ostaje pitanje da li će i koliko u narednom periodu tim Marka Zuckerberga ozbiljno shvatiti tržište video igara čija vrednost vremenom sve više raste – a koje može u budućnosti samo dodatno povećati profit ovoj kalifornijskoj kompaniji. Za sada još nema informacija kada bi nova funkcija mogla da bude dostupna za sve korisnike širom sveta.