U prethodnom kvartalu

Facebook sa 2 milijarde korisnika nastavlja rast – slede ga WhatsApp i Messenger

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Predstavivši javnosti Facebookove podatke za prethodni kvartal, Mark Zuckerberg objavio je da najveća društvena mreža na svetu danas broji gotovo 2 milijarde korisnika! Ovo nije jedini proizvod u portfoliu kompanije iz Menlo Parka koji nastavlja da beleži impresivne rezultate, učvršćujući dominantnu poziciju Facebooka kada su u pitanju društvene mreže i prateći servisi za komunikaciju.

zuckq1

Neprikosnoveni šampion društvenih mreža jeste i biće Facebook. Poslednje brojke koje je sa svojim pratiocima podelio Mark Zuckerberg govore nam da Facebook danas broji 1,86 milijardi korisnika – od kojih je čak 1,2 milijarde aktivno na dnevnom nivou. Ukupna mesečno aktivna korisnička baza najveće društvene mreže na svetu porasla je za gotovo 200 miliona korisnika.

Facebook Messenger danas broji 1 milijardu aktivnih korisnika – baš kao što je to slučaj bio i u julu 2016. godine. Sa druge strane, WhatsApp se takođe može pohvaliti rastom od 200 miliona mesečno aktivnih korisnika, zaokružujući ukupni MAU broj na 1,2 miliona korisnika.

fb1Facebook / Mark Zuckerberg

I dok Facebook sa pratećim servisima nastavlja da beleži postepen rast, postavlja se pitanje – gde se nalazi sledećih milijardu korisnika?

I dok se Facebook „igra“ sa dnevnim pričama, pokušavajući da što više oslabi korisničku bazu Snapchata – Instagram danas broji 600 miliona korisnika od kojih čak 150 miliona kreira i gleda Instagram Stories (novi format nalik Snapchat pričama koje je aplikacija predstavila prošle godine).

Sledećih milijardu korisnika?

Inicijativa Internet.org uspešno je povezala više od 50 miliona Internet korisnika (40 miliona u martu 2016.) koji po prvi put imaju stabilnu konekciju u zemljama trećeg sveta, ali i pristup velikom broju Facebookovih servisa dok kompanija nastoji da proširi svoju korisničku bazu na ovu ciljnu grupu.

Kada govorimo o Oculusu koji je Facebook akvizirao počektom 2015. godine, ova kompanija uspela je u prethodnom kvartalu da zabeleži više od 5 miliona prodatih Gear VR uređaja. Iako impresivna brojka, ona nam pak pokazuje da ćemo na prime time virtuelne realnosti ipak pričekati još neko vreme.