Effie nagrade: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Drugu godinu zaredom, IAA Srbija organizuje Effie Festival u Srbiji, dok će prijavljivanje za Effie nagrade početi 15. februara, kada će oglašivači i agencije moći da prijave svoje prošlogodišnje kampanje za ovo prestižno priznanje.

Treba napomenuti da će ove godine festival trajati od januara do juna, dok će na raspolaganju biti ukupno 22 takmičarske kategorije, tačnije proizvodi i usluge (8) i one specijalne (14), te će u obzir doći marketinške aktivnosti koje su sprovedene u periodu 1. januara do 31. decembra 2017. godine. U žiriju za dodelu Effie priznanja našli su se neki od najistaknutijih marketinških stručnjaka, poput predsednika žirija, profesora Srđana Bogosavljevića iz kompanije Ipsos Adrija i potpredsednice Jelene Šarenac iz kompanije Henkel.

Srbija kao 44. zemlja u kojoj se Effie dodeljuje

Predstojeći Effie Awards događaj koji je prvu put u Srbiji organizovan prošle godine, za medije je prokomentarisala je i Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA (nternational Advertising Association – Serbian Chapter), koja je tom prilikom istakla:

S obzirom na to da smo prve godine imali veoma kvalitetne prijave, očekujem da ćemo ove godine dodeliti zlato, jer svi imamo više znanja i iskustva u takmičenju. Novina u odnosu na prethodnu godinu su pojedine kategorije, ali i proširenje žirija, što će biti realizovano u skladu sa smernicama Effie Worldwide. Prošle godine od ukupno 44 prijavljena rada, osam je nagrađeno sa dva srebra i šest bronzanih trofeja.

Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie organizuje. Effie nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspehu brendova. Više informacija o Effie Srbija nagradama možete pronaći na zvaničnom sajtu ovog takmičenja.