E-commerce

Panel diskusija

Zašto se banke u Srbiji ‘klade’ na korisnike i njihove pametne telefone?

Plaćanje putem mobilnih telefona definitivno je budućnost finansijskog sektora, ne samo u svetu, već i kod nas – zaključak je panel diskusije ‘Budućnost bankarstva u Srbiji’ koja je održana tokom prve OMGcommerce konferenciji u Beogradu. Panelisti iz Societe Generale banke, MTS Banke i Telenor banke saglasni su da je na delu digitalna transformacija i da mi, hteli mi to ili ne, moramo ići u korak sa njom.

Održan prvi OMGcommerce u Beogradu

Mastercard u Srbiji: Korisnici spremniji za plaćanje pametnim telefonom

Dom omladine u Beogradu ugostio je prošle nedelje prvi OMGcommerce – konferenciju posvećenu finansijama i trgovini iz ugla ‘mobile-first’ korisnika. Više od 140 učesnika imalo je priliku da čuje domaće stručnjake iz domena e-commercea i bankarskog sektora, dok je jedan od gostiju bio i Gabriel Ghita, Business Development Manager u Mastercardu koji je prisutnima otkrio podatke i trendove najnovijeg istraživanja ove kompanije kada je reč o implementiranju novih platnih tehnologija.

Gabriel Ghita za Netokraciju

Rast beskontaktnog plaćanja motiviše banke i korisnike da krenu putem digitalizacije

Vrednost tržišta elektronske trgovine u Centralnoj i Istočnoj Evropi procenjuje se između 10 i 15 milijardi evra, pri čemu je i u Srbiji primetan rast. O ovoj temi govorićemo na prvoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu koju će otvoriti Gabriel Ghita, Business Development Manager u Mastercardu koji za Netokraciju otkriva koje nas novine očekuju na lokalnom tržištu, koje se sve investicije planiraju i u kom pravcu se kreće beskontaktno plaćanje.

14. septembra u Domu omladine

Na OMGcommerce dolaze Societe Generale, Mastercard i SAP – a vi?

Nakon četiri OMGcommerce konferencije koje je Netokracija održala u Zagrebu ugostivši kompanije poput PayPala i Ubera, zadovoljstvo mi je da najavim beogradsko izdanje ovog događaja koji će se održati 14. septembra u Domu omladine. OMGcommerce u Beogradu posvećujemo finansijama i trgovini iz ugla ‘mobile-first’ korisnika i kompanija koje nastoje da odgovore na sve izraženije potrebe ovog segmenta.

Kupovina iz fotelje

Prvi smo zavirili u IKEA webshop – evo šta vas očekuje

Nakon 25 i više godina, IKEA je ponovo u Srbiji. Otvaranje velike prodavnice u blizini Beograda svakako je tema o kojoj se priča poslednjih meseci, no postoje i oni koji će robu naručiti – iz udobnosti svoje fotelje. Istog dana kada je otvorena IKEA u Srbiji, sa radom počinje i web prodavnica. Kako izgleda iskustvo online kupovine – pročitajte u nastavku našeg vodiča.

Direktor Mastercarda za Netokraciju

Broj beskontaktnih transakcija u Srbiji raste – nove metode plaćanja tek dolaze

Hajde da razmislimo o budućnosti plaćanja. Hoćemo li za nekoliko godina u potpunosti zaboraviti na naše novčanike ili je to samo daleki i nedostižan san? Da li ćemo morati da pamtimo komplikovane šifre i PIN kodove ili će tehnologija to činiti za nas? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja vezana za inovacije u sektoru digitalnih finansija, potražili smo u razgovoru sa Brajanom Morisom – direktorom kompanije Mastercard za digitalna plaćanja na prostoru Centralne i Istočne Evrope sa kojim smo prethodne nedelje porazgovarali u Beogradu.