Društvene mreže

Društvene mreže

Facebook: Izdavačima novac za dugometražne emisije

Najveća društvena mreža na svetu nastoji da omogući izdavačima više mogućnosti za kreiranje kvalitetnijeg video sadržaja - u okviru novih oglašivačkih formata. Novi dogovor zamišljen je kao nadogradnja na sporazum sa pojedinim medijskim kućama koje su do sada objavljivale određeni broj 'live' video sadržaja na svojim kanalima, a koje bi uskoro mogle da krenu i sa visokobudžetnim emisijama na Facebooku.

Društvene mreže

Facebook Spaces: Virtuelno i realno u istoj dimenziji

Kao što je i bilo najavljivano, kompanija iz Menlo Parka upoznala je svetsku javnost prvog dana svoje F8 Developer konferencije sa najnovijim softverskim proizvodima za korisnike i brendove. Otišavši korak dalje, Facebook je još dublje ušao u svet virtuelne realnosti predstavljanjem potpuno nove aplikacije po imenu 'Spaces' namenjene interakciji sa vašim prijateljima. Tu su i novi alati za Messenger poput asistenta M.

Društvene mreže

Igra prestola: Facebook dominira tržištem mobilnih aplikacija

Poslednja istraživanja koja je sprovela konsultantska kuća Sensor Tower, pokazuju da listom najviše preuzetih aplikacija širom sveta sa App Store i Google Play prodavnica - dominiraju WhatsApp, Messenger i Instagram, što samo utvrđuje dominantnu poziciju Facebooka. Sa druge starne, Netflix je putem svoje aplikacije ostvario ubedljivo najveći prihod.

Društvene mreže

Sa Nordeusom na Beogradski maraton za pomoć Petnici

Zaposleni u Nordeusu odlučili su da trčanjem podrže Istraživačku stanicu Petnica kako bi se prikupila sredstva za nabavku opreme koja će koristiti mladim talentima na polju informacionih tehnologija, biohemije i astronomije. Učesnici će imati priliku da dožive maraton putem Facebook Live prenosa, a ostavljanjem reakcije direktno će pomoći prikupljanju neophodnih novčanih sredstava - jedna reakcije - jedan evro!

Društvene mreže

Facebook Messenger i dalje raste – uz bazu od 1,2 milijarde korisnika

Statistika je pokazala da Facebook Messenger koristi sve više ljudi širom sveta, a u ovom trenutku ovaj chat servis može da se pohvali bazom od čak 1,2 milijarde korisnika. Ovo je porast od čak 200 miliona naloga za manje od godinu dana - ukoliko uzmemo u obzir poslednje objavljene brojke u julu mesecu prošle godine.

Društvene mreže

Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku – ali ni to nije dosta?

Kalifornijska kompanija objavila je u ponedeljak statistiku koja ukazuje da je na ovoj društvenoj mreži prisutno skoro pet miliona aktivnih oglašivača, dok Instagram, koji je u vlasništvu Facebooka beleži jedan milion prisutnih brendova. Iz Menlo Parka takođe najavljuju da će nastaviti sa radom na usavršavanju funkcija na aplikaciji za mobilne uređaje kako bi vlasnici biznisa lakše upravljali sa svojim stranicama na ovoj mreži.

Društvene mreže

Vučić tema i na društvenim mrežama, slede ga Janković i Preletačević

U noći između 2. i 3. aprila, Srbija je dobila novog predsednika. Pobedu u prvom krugu slavio je Aleksandar Vučić sa osvojenih 55,1 % glasova, dok su drugo i treće mesto zauzeli Saša Janković i Luka Maksimović (Beli) sa 16,3 % i 9,4 %. Izborne rezultate umnogome prati i aktivnost oko kandidata na Internetu, a Netokracija vam u nastavku teksta donosi presek aktivnosti na društvenim mrežama, online portalima i forumima kada su #Izbori2017 u pitanju.

Društvene mreže

Facebook kroz Messenger omogućio ‘praćenje’ prijatelja (na osnovu lokacije)

Iz Facebooka nastavljaju sa unapređenjem svog chat servisa, a nakon niza promena, Messenger dobija i funkciju deljenja trenutne lokacije. Na ovaj način, svi korisnici će biti u mogućnosti da uživo na mapi prate svoje prijatelje - što će svakako biti od koristi kada je reč o koordinaciji sa drugim ljudima.

Društvene mreže

Facebook testira ‘Collection’ – novi format oglašavanja za brendove

Kupovina putem mobilnih uređaja sve više je popularna kod korisnika širom sveta. Ipak, ovakvo šoping iskustvo nailazi na različite prepreke, poput sporog učitavanja stranica kao i komplikovanog procesa plaćanja. Upravo iz tih razloga, Facebook je započeo sa testiranjem novog formata oglašavanja koji bi trebalo da još lakše privuče moderne potrošače, ali i bolje analizira njihove navike.

Društvene mreže

Wave 9: Istražujemo više o proizvodima na Internetu, ali i na društvenim mrežama

Marketinška agencija Universal Media objavila je deveto godišnje istraživanje o navikama korisnika društvenih mreža - Wave 9. Rezultati pokazuju da je pažnja krajnjeg potrošača sve kraća i da je za sve one koji rade u industriji komunikacija od vitalnog značaja da razumeju koji su to trenuci kada brend može i mora da bude relevantan potrošačima, kao i koje su emotivne potrebe takvih kupaca.

Pročitaj dodatno…

Karijere

Saveti: Šta HR-ovi moraju da urade kako bi sa programerima ‘živeli u miru’?

Developeri i HR-ovi savetuju kako unaprediti poslovni odnos na toj relaciji.

Startapi i poslovanje

Tek 15% IT kandidata o poslodavcu sazna sve što ih zanima – kako to popraviti?

Kako kandidati iz oblasti IT-ja traže posao? Odgovore donosi istraživanje sajta poslovi.infostud.com, a njihovi predstavnici na meetup-ima širom Srbije otkrivaju šta čini dobar Employer Branding.

Mobilno

Yandex.Taxi uveo plaćanje karticama

Pored keša, od sada moguće i plaćanje 'plastikom'.