Sinoć u Beogradu

Proglašeni pobednici prvih Effie nagrada u Srbiji – ipak bez zlatnog Effija

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Beogradski hotel Raddison Blu Old Mill ugostio je sinoć dodelu prvih Effie nagrada u Srbiji. Više od 150 zvanica, predstavnika marketinške struke, prisustvovalo je dodelama dva srebrna i šest bronzanih trofeja sa ciljem obeležavanja najuspešnijih kampanja realizovanih u periodu od 1. jula 2015. godine do 31. decembra 2016. godine.

Od ove godine Srbija je postala bogatija za još jedno takmičenje koje ima za cilj isticanje najboljih marketinških kampanja u prethodnom periodu. Effie Awards održan je sinoć u beogradskom hotelu Raddison Blu Old Mill u organizaciji IAA Serbia, ugostivši više od 150 predstavnika struke.

Iako ovoga puta nismo videli zlatnu Effie nagradu, srebrni i bronzani Effie dodeljeni su u ukupno 8 kategorija.

Srebrni Effie

  • Leo Burnett Beograd – Publicis One Srbija (Viber-vajber kampanja) za klijenta Vip mobile u kategoriji Telekomunikacije
  • Idea Plus Communications (Kafa nove generacije – Grand Black ‘N’ Easy) za klijenta Grand Prom u kategoriji Novi lokalni proizvodi ili usluge

Bronzani Effie

  • FCB Afirma (Jedan krug oko šoljice – Grand kafa Gold) za klijenta Grand Prom u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • McCann Beograd (Separating… 2016 – Schwepps) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Bezalkoholna pića i napici
  • Ovation BBDO (Keš kredit koji rešava sve) za klijenta Unicredit banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Sve se može kad se hoće) za klijenta Raiffeisen banka u kategoriji Finansije i platne kartice
  • McCann Beograd (Čik prestani da se zabavljaš – Plazma Mini-Mini) za klijenta Koncern Bambi u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti
  • McCann Beograd (Zajedno za škole roditeljstva – Rosa) za klijenta The Coca Cola Company u kategoriji Dobra dela – brendovi

Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie nagrade organizuju. Njegova posebnost ogleda se i u tome što nagradu određuje broj poena koji određeni rad dobije, odnosno postojanje jedinstvene skale bodovanja, zbog čega je moguće da u jednoj kategoriji bude više dobitnika istog priznanja.

Takođe, ukoliko u kategoriji nijedan rad ne dostigne propisani prag poena, nagrade se ne dodeljuju. Više informacija o takmičenju dostupno je na zvaničnom Effie sajtu, gde se ujedno nalazi i lista ovogodišnjih finalista.