Digitalni mediji

Đorđe i Miloš osnovali su jedan od najbrže rastućih auto blogova u reigonu (Foto: Autoslavia)

Najbrže rastući blog o automobilima

Autoslavia: Čuvari automobilskog nasleđa čiji su rad prepoznali i Klarkson, Mej i Hemond

Na prostoru našeg brdovitog Balkana danas leži veliko automobilsko nasleđe, skrivajući neispričane priče o snažnoj vezi između čoveka i mašine. Pokušaj da se bogata zaostavština sačuva u digitalnom obliku stigao je u vidu bloga Autoslavia koji su pokrenuli Đorđe Sugaris i Miloš Nikodijević, a čiji je rad prepoznat i od strane bivših voditelja emisije Top Gear koji su upravo Autoslaviu izabrali za predstavnika svoje kategorije na novom projektu pod imenom DriveTribe.

telenor_forum_main

Nova web zajednica

Pitamo Gugl, odgovara forum – a Telenor želi da ‘gejmifikuje’ čitavo iskustvo

Krajem leta domaća web zajednica dobila je novo mesto za razmenu znanja i ideja pod nazivom Telenor Forum. U pitanju je svojevrsna baza zasnovana na principu ‘crowdsourcinga’ čiji je zadatak da objedini iskustva korisnika i učini ih javno dostupnim, animirajući zajednicu na jedan potpuno nov način za ovu vrstu komunikacije. Običan forum ili ipak nešto više? U razgovoru sa menadžerom za digitalne medije, Milanom Obradovićem, pokušali smo da otkrijemo.

izborifinalno

Izbori 2016.

Zašto su online mediji i ‘livestream’ pravi pobednici ovogodišnjih izbora?

I dok će ovogodišnji izbori ostati upamćeni po velikom broju neregularnosti koji im se pripisuju, čini se da su pravi pobednici web mediji koji su pomerili granicu u izveštavanju i svojoj publici ponudili zanimljiv sadržaj putem Facebook i YouTube livestream-a. U razgovoru sa njihovim urednicima, otkrivamo kako je protekla izborna noć iz ugla režije, koji su rezultati tom prilikom zabeleženi i kakve su bile reakcije publike, ali i da li je web konačno uzeo primat nad TV-om.

blogosfera

BeeBlog Network istraživanje

Zarađuju li srpski blogeri od pisanja?

Kao ni pank, ni blogovanje nije mrtvo. Štaviše, ovih dana poprilično je aktuelno ako je suditi po nedavno objavljenom istraživanju Blogometar15 kojim je obuhvaćeno više od 700 blogera širom regiona. Podaci pokazuju da ima onih kojima je pisanje stalni izvor prihoda, no veliki je i broj pojedinaca koji isključuju monetizaciju njihovog rada. Da li je odgovor u standardizaciji cena ili u većoj edukaciji samih blogera i brendova?