Konačno na App Store prodavnici

DataMaid: ‘Storytelling’ za sve nas koji nemamo vremena (ni živaca)

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

‘Content is the king’, poznate su reči koje se poslednjih nekoliko godina mogu čuti i na našim prostorima. Sve je više igrača koji nude usluge kreiranja sadržaja, isto je toliko i alata koji obećavaju sveti gral contenta. Poslednja u nizu aplikacija za jednostavan ‘storytelling’ jeste srpski Datamaid koji je za samo par dana privukao dosta pažnje na Product Huntu. Budući da se i sami bavimo sadržajem, morali smo videti o čemu se radi.

data1

DataMaid priča počinje još 2013. godine na prvoj Startap Akademiji, a ubrzo potom tim je primio i investiciju od bugarskog Elevena u iznosu od 25.000 evra za dalji razvoj servisa. Aplikacija je pre samo nekoliko dana debitovala na App Store prodavnici, pri čemu ova beogradska ekipa ističe da korisnici imaju mogućnost jednostavnog kreiranja vizuelno primamljivih priča sa velikim narativima i propratnim rich media sadržajem.

U razgovoru za Netokraciju, osnivač i CEO DataMaid-a, Katarina Popović, izjavila je da tim poseduje dugogodišnje iskustvo u kreativnim i marketing industrijama, te da je servis umnogome baziran na njihovim potrebama i potrebama korisnika koji nemaju vremena za kreiranje sadržaja, već žele jednostavno rešenje koje može odgovoriti na njihove zahteve — bilo da je u pitanju audio, video, foto ili pisani sadržaj:

Potreba za kvalitetnim alatima kojima će korisnici moći da kreiraju sadržaj lako i brzo, a da to sve izgleda profi dizajnirano i da bude svuda primenljivo (mreže, blogovi, sajtovi) može samo da raste. Tu vidimo da će DataMaid da odigra važnu ulogu. Dobili smo i novi opis od korisnika — Snapchat’s hot cousin sto je zanimljiva nova perspektiva.

Sadržaj — u svega par klikova

Kada pokrenete aplikaciju, uz brz Facebook ili Twitter login vi pristupate glavnom interfejsu gde će se nalaziti vaše priče na kojima trenutno radite ili koje ste objavili. Odatle možete istražiti i popularne postove tj. unose drugih korisnika, pri čemu je u svakom trenutku moguće kreirati novu priču i ispuniti je beleškom, fotografijom, video i audio zapisom. Vašu priču potom možete objaviti, a njen pregled dostupan je na mobilnim, tablet i desktop računarima — u vizuelno privlačnom formatu koji izgleda zaista dobro na svim navedenim uređajima.

Hint: sadržaj ispod je interaktivan i klikabilan 🙂

Otvaramo ‘fundraising’ sezonu

Govoreći o planovima DataMaid-a, Katarina je izjavila da tim u ovom trenutku pažljivo sluša feedback korisnika koji im daju zaista kvalitetne ideje. Na osnovu njih planiraju se i sledeći koraci, a pored customer acquisition-a, otvara se i nova sezona potrage za investicijom.

Popović ističe kako traže investitore koji pre svega razumeju medije, značaj sadržaja i društvenih mreža, njihovu vrednost i sveukupni potencijal – prema Mark Andersenu ovo je industrija koja će do 2024. vredeti neverovatnih 5 milijardi dolara, pri čemu je očekivani rast tržišta i do 100 puta.

data2

Katarina, Igor, Slađan, Ivan i Stefan tim su koji stoji iza DataMaid aplikacije.

Važna vest jeste i da je servis u toku jučerašnjeg dana izbio u prvih 10 proizvoda na ProductHunt-u i to na veliko oduševljenje prvih korisnika. DataMaid je u ovom trenutku dostupan samo za iPhone uređaje (verzija za Android stiže uskoro), a besplatna aplikacija može se preuzeti sa AppStore prodavnice.