Šta podrazumeva uspešna strategija za sadržajno oglašavanje? Džon Vilks otkriva 18. oktobra u ICT Hub-u

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Džon Vilks, šef za content domaćeg startapa Content Insights, održaće 18. oktobra u prostorijama Playground-a niz edukativnih aktivnosti namenjenih startapima o građenju njihovih content marketing strategija.

Vilks je jedan od vodećih content marketing stručnjaka, koji je bio je deo inicijative građenja jednog od prvih londonskih content marketing odeljenja, a neki od njegovih poslednjih konsultantskih angažmana vezani su za izradu content marketing i strategija za brojne UK brendove, uključujući The British Museum.

Zainteresovani startapi imaće priliku da se prijave za više dešavanja koja će voditi ovaj stručnjak, i to mentorske sesije 1 na 1 sa četiri odabrana tima i radionicu posvećenu razvoju content marketing strategije startapa. Slotovi mentorskih sesija (za koje se zainteresovani moraju posebno prijaviti) trajaće  45 minuta i održavaće se od 11 časova.

S druge strane, Vilks će u okviru radionice izdvojiti najvažnije stvari o ovoj marketing oblasti danas, a potom će odgovarati na specifična pitanja startapa u vezi  strategija i taktika sadržajnog oglašavanja startapa.  Radionica će trajati od 18 časova, a zainteresovani takođe moraju poslati svoju prijavu do ponedeljka, 16. oktobra.