Novih 2 miliona evra investicije za novosadski Content Insights od SC Ventures, NEVEQ i North Base Media

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Novosadski Content Insights zatvorio je novu rundu investicije u iznosu od 2 miliona evra od fonda SC Ventures, kao i od postojećih investitora North Base Media i NEVEQ Capital. Kompanija koja razvija sofver za praćenje efikasnosti rada redakcija nastaviće da kreira jedinstvena rešenja za uredničke timove u svetu – dok će investiciju iskoristiti za jačanje tima u Srbiji, marketing i skaliranje samog proizvoda.

Kako saznajemo u razgovoru sa Dejanom Nikolićem, osnivačem ove kompanije, Content Insights trenutno broji 34 zaposlenih u kancelarijama u Novom Sadu, Sofiji i Bostonu. Tim ima opsežno temeljno znanje o industriji i zapošljava neke od najvećih talenata u tech i data industriji, ali i novinarstvu i uredništvu.

Povodom investicije, Nikolić se oglasio:

Očekujemo da će uložena sredstva pomoći u povećanju prodaje i poboljšanju marketinga, naročito u prodoru na američko tržište gde očekujemo najveći bum krajem godine. Iskustvo SC Ventures partnera i njihova poznanstva će imati isti cilj i oduševljeni smo što možemo da radimo sa tako posvećenim partnerima. Content Insights je poznat po tome što investitora bira ne samo na osnovi investicije nego i onoga kako mogu doprineti našoj kompaniji. Do sada su naši investitori bili bivši urednici Wall Street Journala i The Washington Posta kao i COO Reuters-Thompsona.

Managing Partner u fondu SC Ventures, Jan Kobler rekao je da je čitav tim uzbuđen zbog saradnje i ulaganja u dalji rast Content Insightsa. Pema njegovm rečima, ovaj tim je uspeo da stvori uspešnu kompaniju i jedinstven tehnološki vrhunski proizvod – za koji se veruje da će uvesti revoluciju u procesu merenja i nadgledanja sadržaja.

Startap je još u 2016. godini predstavio svoj Content Performance Indikator (CPI) algoritam.

Nova investicija prati rast

Podsećanja radi, Content Insights nastao je kao odgovor na potrebe i izazove content marketing i izdavačke struke i nudi analizu kvaliteta i efikasnosti sadržaja. Danas uredništva iz celog sveta koriste rešenja ove novosadske kompanije, a neki od klijenata su Ringier Axel Springer, Süddeutsche Zeitung, Diario Noticias, Clarin, South China Morning Post, Daily Mail Group, De Persgroep i drugi.

Inicijalna verzija servisa lansirana je u junu 2016. godine kada je tim podigao milion evra investicije od fondova NEVEQ Capital i Eleven, dok kompanija cilja tržište koje će do 2019. godine dostići vrednost od 319 milijardi dolara. Samo prethodne godine, Content Insights dobio je nagradu za inovaciju godine u uredništvu od FIPP Innovation World Report.