Booking.com investira i do $25.000 u turističke startape iz Evrope

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Inicijativa Booster Lab kompanije Booking.com koja podrazumeva edukaciju i mentorstvo ‘early stage’ startapa, održaće se u Barseloni od 1. do 3. decembra tekuće godine. Izabrani timovi imaće priliku da ubrzaju svoj razvoj kroz stručne radionice, dok je za najbolje spremna nagrada u vrednosti između 10.000 i 25.000 dolara.

Ovaj trodnevni program biće podeljen po segmentima, tačnije prvog dana timovi startapa imaće priliku da se međusobno upoznaju, nauče više o kompaniji Booking.com i njenoj inicijativi održivog turizma. Preostala dva dana rezervisana su za radionice i rad sa mentorima, kao i finalno prezentovanje projekata iza kojih stoje sami timovi – dok će se mentori i drugi stručnjaci kroz svoja predavanja osvrnuti detaljnije o održivom turizmu.

Prijave traju do 15. oktobra, požurite

Svi startapi koji budu bili izabrani kao polaznici programa, mogu očekivati da će kroz specijalizovane radionice koje vode zaposleni u Booking.com-u, steći potrebno znanje za dalje unapređenje njihovih projekata i poslovanja. Sa druge strane, timovi sa najboljim idejama tokom pitch sesije, imaće priliku da osvoje od 10.000 do 25.000 dolara koje je obezbedila ova kompanija za dalje unapređenje projekata.

Štaviše, osim potencijalnih nagrada, edukativnih predavanja i radionica, timovi će dobiti priliku i da se upoznaju sa ekspertima iz industrije turizma. Iz ove organizacije podsećaju da su prijave već otvorene i traju do 15. oktobra. Pravo učešća na programu imaće od 10 do 15 early stage startapa iz Evrope, a više informacija o ovoj inicijativi možete pronaći na zvaničnom sajtu Booster Laba.