Rekordi padaju

7.000.000 prodatih satova kasnije i Apple Watch je zapravo uspešan

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Apple Watch je mrtav, živeo Apple Watch! Iako kompanija iz Kupertina taji tačan broj prodatih satova, agencija ‘Canalys’ izveštava da je od lansiranja prodato više od 7 miliona uređaja, što je više nego svi drugi proizvođači zajedno u poslednjih pet finansijskih kvartala.

aw_1

Canalys izveštava da je Apple jedina kompanija koja je u Q3 prodala više od 300,000 satova, uprkos lansiranju Pebble Time Steel modela. Brojevi su izvedeni na osnovu dobavljača koji rade za Apple, a iako oni ne mogu biti 100% pouzdani, cifre se poklapaju sa predikcijama analitičara koji su predvideli uspeh pametnog sata iz kompanije Apple – uprkos činjenici da se proizvodi u ovoj kategoriji i dalje „pronalaze“.

Analitičar Canalysa, Daniel Matte, prokomentarisao je izveštaj:

Sve oči biće uprte u Apple koji će tokom praznika prodati rekordan broj Apple Watch satova. Upravo te brojke pokazaće nam koliko je zapravo jako tržište ovih uređaja. Iako se kompanija mučila sa isporukama u početku, proizvodnja se stabilizovala i Apple sada može da odgovori na zahteve korisnika.

Isporuka se polako povećava čime je Apple dublje zagazio u svoje internacionalno prisustvo. WatchOS 2 doneo je nativne aplikacije na ovu platformu, a mešavina novih boja i stilova osvežila je ponudu. Ipak, Apple mora da nastavi sa generisanjem potražnje šest meseci nakon lansiranja.

Svi znamo šta je Apple Watch, i to je super za brend

Sa druge strane, izveštaj iza kojeg stoji Kantar U.S. Insights napominje da je od 11.000 ispitanika 92% prepoznalo Apple-ov sat kao lider u warable kategoriji, pri čemu je Fitbit zauzeo drugo mesto sa 47%, dok su proizvodi iz kompanije Google i Samsung u donjoj trećini sa nešto manje od 30 odsto.

Iako je Apple nestrpljiv da izađe sa zvaničnim podacima, ovaj sat i dalje ne ostvaruje iPhone-like brojeve. I dok se kompanija nadala da će Apple Watch generisati 1,7 milijardi dolara u prethodnom kvartalu, to se ipak nije desilo. No, ovo bi ujedno moglo da bude i najuspešnije lansiranje jednog proizvoda ove kompanije u prvoj godini.