Sutra u ICT Hub Playgroundu

Advertising Fail Stories (Fuckup Nights) u Beogradu o neuspesima iz oglašivačke industrije

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Događaj iz FuckUp Nights edicije posvećen različitim pričama i neuspesima iz advertajzing industrije održaće se u četvrtak 30. novembra od 18 časova u prostorijama beogradskog coworking prostora ICT Hub Playground.

Prisutni će imati priliku da čuju priče o ličnim i agencijskim neuspesima o kojima će govoriti Miša Lukić (CEO za Centralnu i Istočnu Evropu, Publicis One), Boris Marčetić (vlasnik i kreativni direktor Popular Communications), Bojan Joksimović (generalni direktor, O5 brand and design consultancy), Marija Lončar i Jelena Uzelac Vasić (kreativni direktor i direktor strategijskog razvoja, DNA Communications).

Fuckup nights u više od 250 gradova širom sveta

Četiri govornika će u svom izlaganju od nekoliko minuta bez ulepšavanja i filtera govoriti o teškoćama sa kojima su se u toku karijere suočavali, a nakon toga će uslediti pitanja publike.

Podsećanja radi, Fuckup Nights je globalni pokret u okviru kog se govori o neuspelim poslovnim poduhvatima, a postoji od 2012. godine u više od 250 gradova širom sveta. Ideja iza ovog projekta je da se društveno neodobravanje koje se povezuje sa pojmom neuspeha promeni, te je to ujedno i cilj agencije DNA Communications i Centra za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacije ICT Hub koji su inače organizatori događaja.

Više informacija o ovom događaju, ali i o rezervaciji karata možete pronaći na zvaničnom sajtu Fuckup Nights događaja.