Sajt 4zida.rs predstavio interaktivne skice i fotografije od 360 stepeni

Sviđa vam se članak?

Preporučite ga vašim prijateljima i kolegama putem društvenih mreža!

Pod sloganom ‘Nekretnine u pokretu’ – sajt 4Zida.rs predstavio je ove jeseni nove funkcionalnosti koje posetiocima pružaju mogućnost da se još bolje upoznaju sa nekretninama koje pretražuju. Budući vlasnici i podstanari tako su u mogućnosti da putem 3D prikaza detaljnije pogledaju željenu kući ili stan, ali i da saznaju više o lokaciji nekretnine uz interaktivnu skicu zemljišta.

Ukoliko ste u potrazi za nekretninom putem Interneta, proces najčešće započinjete pregledom oglasa koji su često bez detaljnog opisa, dok je iz priloženih fotografija teško steći pravu sliku o rasporedu i veličini prostorija.

Upravo iz tih razloga, sajt 4Zida.rs uveo je nedavno 3D interaktivnu turu sa fotografijama od 360 stepeni. Sada je moguće videti realan prikaz željene nekretnine u trodimenzionalnoj formi, „prošetati“ kroz nju i pogledati detaljan prikaz – vlasnici stanova i prodavci tako mogu postaviti 3D prikaz svojih nekretnina koje oglašavaju.

Iz Infostud grupe dodaju da se među novinama našla i interaktivna skica koja predstavlja prikaz plana nekretnine i omogućava da se klikom na željenu skicu prostorije, korisniku prikaže fotografija iste. Budući da je lokacija jedan od osnovnih kriterijuma prilikom izbora nekretnine, korisnicima se nudi i mogućnost prikaza stana ili kuće na mapi. Osim dosadašnjeg prikaza oglasa u formi listinga, moguće je odabrati opciju da se nekretnine prikazuju kao tagovi na mapi – značajno olakšavajući pretragu prema kriterijumu lokacije.

Negovanje milenijalaca kao budućih kupaca nekretnina

„Prateći najnovije trendove u svetu nekretnina, sajt 4Zida.rs kao jedan od najmlađih članova Infostud grupe nastavlja sa razvojem na tehničkom polju, kako bi što bolje odgovorio na zahteve modernih korisnika“, kažu iz Infostuda, dodajući da je rezultat tehnoloških inovacija poseta sajtu koja se u protekle dve godine povećala čak 10 puta, kao i broj aktivnih korisnika koji je porastao za više od 7 puta.

Zanimljivo je napomenuti da su poslednja istraživanja agencije Nielsen Audience Measurement pokazala da je reklamno tržište u Srbiji tokom 2016. godine zabeležilo blagi rast i iznosilo je oko 174 miliona evra. Takođe, broj korisnika Interneta kontinuirano raste i oko 72,2% ljudi u Srbiji je barem u nekom momentu koristilo Internet.

Iako je sajt 4zida.rs nastao 2009. godine, Infostud grupa akvizirala je servis u septembru prošle godine, zakoračivši tako u domen nekretnina.

Najbrojniji konzumenti Interneta svakako su osobe između 18-35 godina, njih čak 84% koristi web, dok se odmah iza njih nalazi generacija od 36 do 49 godina sa udelom od 71%. Primenimo li ove podatke na tržište nekretnina i njihovo oglašavanje, brzo ćemo doći do zaključka da ljudi najčešće na Internetu oglašavaju i pretražuju stanove i kuće.

Iz Infostuda zaključuju kako je starosna grupa koja to najčešće radi jeste upravo ona grupa od 36 do 49 godina, dok su milenijalci budući učesnici u prometu nekretnina koji se kao korisnici moraju već sada negovati – od nekoga ko iznajmljuje stan, do nekoga ko će uskoro biti u mogućnosti da kupi nekretninu.